Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 764 ggr
[linneasandberg]
2

(S) Lejonhuvad hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Färg: Zobel Siames

Teckning: Brokad

Kön: Hane

Ras: Lejonhuvad Dvärgvädur

Ålder: 7månader

Övrigt: Åh nu måste jag sälja min älskade Melwin! Han fick jag av en uppfödare som inte kunde ha kvar han längre eftersom hon fick tillbaka honom av tjejen som hade köpt han för hennes pappa var allergiskt :/ Så då fick jag ta honom och nu kan jag inte längre ha honom, för vi har helt enkelt inte plats eller tiden eftersom jag redan har 3kaniner! Min vän har testat att ha honom men hennes pappa var allergisk innan mot ev. kaniner + att han hade astma så jag har försökt allt nu för lille Melwin. Så nu söker han ett långvarit hem där han får all omsorg han behöver! han är världens busigaste och goaste! Fluffig vit o brun päls, okastrerad, innekanin. Han kan användas till Avel, kel och hoppning (jag har dock inte testat hoppning)  Han är en riktigt stark gosse! Men ack så go han är. Melwin bortskänkes & buren kostar 300kr (100x50cm)men det viktigaste är att han får ett bra hem där han lever länge och får mycket kärlek! helst en erfaren kaninägare.

Jag bor i vänersborg, kommentera om du är intresserad!

[linneasandberg]
1

en till bild <3Kyss Mer bilder kommer om någon är intresserad! bara att be om det ;-)

[linneasandberg]
0

putt! ska försöka ta en färskt bild idag, han är mycket mer lurvig i ansiktet!

[JohannaGudinge]
0

Aw gud vad söt!

[linneasandberg]
0

#3 intresserad? Skrattande

[JohannaGudinge]
0

Funderar på att skaffa en kanin till men vet ännu inte om jag får ha det i lägenheten. Dessutom bor jag på Gotland så kanske inte så lätt och fixa frakten..

[linneasandberg]
0

#5 vad synd att du bor så långt bort :/

[JohannaGudinge]
0

Jo, men han var verkligen jättesöt! Hoppas du hittar en ägare :)

[linneasandberg]
0

#7 jo det hoppas jag med!

[linneasandberg]
2

Lite mer bilder på plutten! tog dom precis :) inte så bra bildkvalite då men men..

Pojken till vänster är melwin :) alltså han som sitter inne i buren :)

[linneasandberg]
3

en till bild :)

[linneasandberg]
0

PUTT! Kyss

[linneasandberg]
0

Putt!

[linneasandberg]
0

putt

Andrea B
0