Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 213 ggr
Keligast
0

Tråkigt :P

Är lite utråkad fast mimmi är lite kass och nova.caspian s kanin är dålig..HOPPAS DEN BLIR BRA <3

men jag har en läxa som väntar..skall läsa en engelsk text och glosor när tycker DU jag skall göra den?

1.aldrig 2.nu 3.ikväll 4.imorron (sista dagen)

Stj3rnfallet
0

Haha, ingen ide jag svarar på det där med läxan :P Jag gör alltid allt i sista minuten (nästan iaf) ;)

ciss
0

Jag gör aldrig mina läxor och då menar jag aldrig. xD

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Aldrig jag heller.. xD

jees94
0

inte jag heller!

Tina-A
0

Jag måste tyvärr hålla med #2 men jag tycker du ska göra läxan nu ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Keligast
0

vad fick ni allihop för betyg i skolan haha XD

Jojsan
0

ja gör min läxa nu… började verkligen i sista minuten… jaja men ja tycker du ska göra den nu :P det är mycket skönare sen att kunna tänka "ha ja slipper göra läxan för den är färdig" :P ;)

Tina-A
0

#6: Tyvärr inte så bra som jag kunnat få :P Men man får ju skylla sig själv när man får ett dåligt jobb *suckar* Näää, jag tror det kommer gå bra för mig ändå, hoppas jag!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

twinnie
0

Jag gör alltid mina läxor i skolan. ^^ Har alltid massor med tid över på raster & sånt..

SaraB
0

Jag gör alltid mina läxor och har bra betyg.. :)

KajsaM
0

Jag gör också mina läxor *stolt* Är ganska lättlärd okå;)

Nova.Caspian
0

Jag heter också Mimmi ;) … hoppas din kanin blir bättre också, har nog bara ätit för mkt gräs eller liknande!

Horsepower
0

jag gör mina läxor ibland och är i top 5 i klassens bästa elever!:D

[Niike]
0

Jag gör nästan alltid mina läxor^^ Men engelska är så tråkigt o min lärare suger så de brukar jag inte göra:P Men annars gör jag dem. Tkr du ska göra läxorna nu ikväll så har du det avklarat:P Jag har två prov denna vecka och har inte börjat plugga än >_< Är typ jämt ute i sista minuten. :P Oh så får ja ångest för att jag inte har pluggat o att jag inte kan det och att det kommer gå så dåligt och … osv :P Haha