Tråkigt :P
Är lite utråkad fast mimmi är lite kass och nova.caspian s kanin är dålig..HOPPAS DEN BLIR BRA <3
men jag har en läxa som väntar..skall läsa en engelsk text och glosor när tycker DU jag skall göra den?
1.aldrig 2.nu 3.ikväll 4.imorron (sista dagen)
Haha, ingen ide jag svarar på det där med läxan :P Jag gör alltid allt i sista minuten (nästan iaf) ;)

Jag gör aldrig mina läxor och då menar jag aldrig. xD
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Aldrig jag heller.. xD

inte jag heller!
Jag måste tyvärr hålla med #2 men jag tycker du ska göra läxan nu ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

vad fick ni allihop för betyg i skolan haha XD
ja gör min läxa nu… började verkligen i sista minuten… jaja men ja tycker du ska göra den nu :P det är mycket skönare sen att kunna tänka "ha ja slipper göra läxan för den är färdig" :P ;)
#6: Tyvärr inte så bra som jag kunnat få :P Men man får ju skylla sig själv när man får ett dåligt jobb *suckar* Näää, jag tror det kommer gå bra för mig ändå, hoppas jag!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag gör alltid mina läxor i skolan. ^^ Har alltid massor med tid över på raster & sånt..
Jag gör alltid mina läxor och har bra betyg.. :)

Jag gör också mina läxor *stolt* Är ganska lättlärd okå;)

Jag heter också Mimmi ;) … hoppas din kanin blir bättre också, har nog bara ätit för mkt gräs eller liknande!
jag gör mina läxor ibland och är i top 5 i klassens bästa elever!:D
Jag gör nästan alltid mina läxor^^ Men engelska är så tråkigt o min lärare suger så de brukar jag inte göra:P Men annars gör jag dem. Tkr du ska göra läxorna nu ikväll så har du det avklarat:P Jag har två prov denna vecka och har inte börjat plugga än >_< Är typ jämt ute i sista minuten. :P Oh så får ja ångest för att jag inte har pluggat o att jag inte kan det och att det kommer gå så dåligt och … osv :P Haha