Pengarna har kommit!!
Pappa ringde nyss och sa att han överförde pengarna till mammas konto!Så idag kan jag äntligen köpa bur!och om det finns fina kaniner kanske en elr 2 oxå!!:D är såå glaad!!deyt känns som jag kan hoppa upp och ner upp och ner!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Guud vad jag längtat!
Vad roligt, grattis grattis grattis!! :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
tack tack tack tack!!!!!!Är så glaad!!
Grattis! :)
- Mvh Emma
jag kommer ihåg närj ga tjatade hela tiden på mamma att jag vill ha en kanin och hon sa jämt nej!och nu äntligen får jag ha!!och snart,snart,snart kommer jag ha en egen nin!!Jippi!!:D:D:D:D
#4 Haha, jag tjatade också och fick nej. Sen när jag ringde om min lilla kanin och sa att jag hittat min drömkanin så fick jag tinga redan samma dag :)
- Mvh Emma

Gud vad roligt Grattis!!! du får visa bilder på både bur och kanin när du har köpt!!:D

Grattis!! Vad kuuuul! :D Ja, du mååste visa bilder sedan! :D
Såklart!!:D kanske inte första dagen eftersom jag inte vill störa ninen så kanske dagen efter jag fått den!
Det var väl du som älskade blåtan?
http://www.blocket.se/vi/11996198.htm?ca=11_s
Den finns i stockholm, kanske långt bort från dig?
- Mvh Emma
neej,det är inte fööör långt…men jag tror inte nån har tid att köra mej för alla jobbar…dom var jätte söta!
#10 okej ^^
- Mvh Emma
**GRATTIS!^^
**
#9 Oh va söta :P
tack!!
Vad kul. och snart kommer ju kaninen dåå :)
japp,men det fattades IBAN - nummer så pengarna kommer på måndag,och om dom inte gör det så ska mamma köpa bur och allt på onsdag… :D så på Onsdag kommer buren iaf 100% elr tidigare,och kaniner ska jag och mamma kolla på idag i stan :D

Jättegrattis! Förstår att du är jätteglad nu, så som du har läntat efter kanin!
Kramar
#16 tackar!visst har jag längtat!!
GRATTIS GRATTIS!!! :D Jäklar var roligt! Har du nån ide på avd du söker eller tar du bara första bästa sötnos xD
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

GRATTIIIS! Vad kuuul! :D
:D tjohooo
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
å va kul! förstår att du längtar men nu e det nära! ;D
du måste visa bilder sedan! buren, nya inredningen och sist men inte minst kanin/erna!!! :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Självklart!! #18 vill ha en hermerlin helst vit,rävröd elr svartbrokad…kanske en lejonhuvad vi får se,om jag får köpa 2 ska jag köpa e lejon och en hermerlin
Du vill inte ha en dvärgvädur då? Har två brun zoblar & 1 Vilt zobel som är tillsalu! Leveransklar nästa vecka ^^
GRATTIS!! ;D

23#: Rävröd är väl ingen färg?
Vad roligt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Grattis, vad roligt :D
grattis :)