Ska man ta bort boet?
Cassies ungar dog ju… :'( ska man ta bort hennes bo eller ska man låta boet vara kvar? igår drog hon till och med hår från magen… fast alla ungar är döda sen i onsdags… :S
Gud så synd!!Jag har ingen aning
ok, hoppas nån vet…
Jag skulle låtit det vara..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
ok, ja har gjort det hittills.. men hur länge ska ja låta det vara?

Du kan nog ta bort de . JAg tror inte de kan händer så mycket mer en att hon bygger ett nytt .
men om hon bygger ett nytt så blir det ju att hon tar ännu mer hår från magen… det är väl inte bra? eller…?

Nej de gör nog inte så mycket . hon drar ju inte av sig all pels under magen , bara runt spenorna . Jag tror inte hon bygger något nytt bo . Gör de som käns bäst .
ok… då väntar ja nog ett tag… blir det stressigt för henne ifall jag flyttar henne till en annan bur nu? hon fick ju ungarna i tisdags..

nejdå . fast gör de som käns bäst :)
Om boet är smutsigt är det bäst att du tar bort det, men annars kan det vara kvar.. Min kanin har ett bo även om inte har haft ungar… Som sagt, gör det som känns bäst :)

du kan nog lika gjärna ta bort det fast det är ju du som känner henner bäst!:)
ok va bra att det inte spelar så stor roll :)

När min kanin fick ungar så dog ungarna..Efter jag hade tagit ut ungarna "städade" jag buren!
ok, byggde inte honan ett nytt då? min hona bara fortsätter lägga dit mer hår som om det fanns ungar där, men alla var ju döda..
#14; Det kanske finns en unge pytteliten som är osynlig xD
Gör det som känns bäst :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
haha ja kanske det.. :P men ja ska nog ta bort det imorn
okej :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Du bör ta bort boet, honan blir bara stressad av ett bo med päls och boar mer.
ok, ja har nu flyttat Cassie till en annan bur och hon har inte boet kvar