Kanin tricks
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej allihopa! har sett många som gör tricks med sina hundar som t.x. vacker tass,spela död,ge mig en kram, puss osv undrar om det går att lära de på kaniner? jag såg denna videon och blev riktigt imponerad,undrar om man kan lära sin kanin den första trixen i videon? :)
tacksam för svar!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Bambi kan
#puss
#upp
#snurra
# ibland komigen
och nu håller jag på med att träna honom att gå slalom! video hät!
http://www.youtube.com/watch?v=45k43jnRr94&context=C38b8c0fADOEgsToPDskIxTTQSWbVY1G_WsNwi9uFU
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
ingen som vet :) behöver svar snabbt är ni snälla :)
Allting hänger på kaninen, men ja man kan lära sin kanin många saker om kaninen är villig att lära :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
3# vad bra! ;)
ngen mer?
ville tilllägga att bambi är 9månader
Kolla in på Klickerträning iFokus, där får du säkert hjälp. ;)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Har lite mer tid att skriva nu, så kan försöka hjälpa dig lite. :)
Man kan lära sin kanin iprincip vad som helst, det hela hänger på att du hittar något som motiverar din kanin. Vet folk som har klickertränat höns, kor, getter och fått riktigt bra reultat. Innan du börjar med att träna Bambi så måste du få in att klick är positivt, så börja med att ge Bambi något du vet hen gillar (vilket brukar vara mat/godis). Så det blir så här ungefär: klick, mat/godis, klick, mat/godis, klick, mat/godis, klick… o.s.v.
Vad du ska ha som klicker kvittar egentligen, det finns klicker att köpa i de flesta djuraffärer, men man kan lika gärna ha en kulspettpenna t.ex. Det enda som är viktigt är att ljudet ska låta likadant varja gång.
Börja med att träna henom två/tre gånger varje dag, men passen ska inte vara längre än någon minut. Hvis passen blir förlånga tröttnar kanske Bambi och då blir det inte lika lätt att koppla klick med något positivt.
Hoppas du fattar, är inte bäst på att förklara saker. :P
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
7 och 8 jodå jag förstår! tack så jätte mycket! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lakritz kan några tricks
(Ha på ljudet)
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
jag skulle villja min kanin att tända och släcka lampan:)
simma lungt //PONTUSSIGGE
#11 Nog inte möjligt, eftersom av och påknapp är ju så högt upp ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12 det är det som är problem ett
simma lungt //PONTUSSIGGE