Novell/Dikt (?)
Här kommer en liten blandning mellan en novell/dikt xD
**
Kaninens Charm
**Alla kaniner är olika. Ändå lyckas nästan alla charma oss lika mycket.En gosig kanin som inte vill göra något annat än att kela. Tänk vad vi måste betyda mycket för en sådan kanin. En vild kanin som bara vill springa. Som gör glädjeskutt varje dag och är nyfiken på den stora världen. En blyg kanin som inte riktigt vågar komma fram. Som inte vågar äta ur vår hand och tittar snett på oss.
Finns det något sötare?
Eller en kanin som snäser av oss, ser viktig ut och försöker se ner på oss. Charmigare blir det inte.
Av någon anledning är våra kaniner alltid charmigare, sötare och finare än någon annans kanin. Det spelar ingen roll humör, temprament, utseende eller härstammning. Den är lika vacker, alltid.
Jag skulle inte byta ut mina kaniner mot en miljon, inte mot världens största hus eller allt godis i världen. Mina kaniner är det vackraste som finns. Dem är underbara.
Alla kaniner är unika. Ingen är likadan.
Blev inte så nöjd.. :P Men iaf ^^ Kunde inte skriva om något annat när man har världens finaste Candy bebis i knät.. :)

Åh jättefin Emmy <3 :)
jättefiin!!!:)

Vilken fiiiin dikt! Jättebra Emmy! :)

<3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad fint :)
- Mvh Emma

Åh, du är så duktig på att skriva! Dikten är superfin :)
Oh fiint.. Det stämmer precis. Även om man ser en jättesöt ninunge som man blir helt käär i är det ens egna kaniner som betyder mest. Så är det för mej iallafall<33
fin dikt :) som sagt, det är ju sant ;)