Grattis finaste! Jag älskar dig!
Vill bara gratulera min fina Diana som fyller 2 år idag!
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket, vet inte hur jag kommer klara mig utan dig i framtiden. En kanin är så mycket mer än en kanin, du är inte bara en familjemedlem, du är också en trogen vän som tröstar än och slickar bort mina tårar!
Jag älskar dig!
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

Rest in peace Valkyrie!

Rest in peace Valkyrie!

Rest in peace Valkyrie!
grattis<3 :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Rest in peace Valkyrie!

4# Betyder jättemycket, känns väldigt jobbigt just nu då att samtidigt veta att det är hennes sista födelsedag. Vill bara skämma bort henne just nu och gråta………Hon har fått en varböld nämligen, något hon inte mått bra utav. Kram
Rest in peace Valkyrie!
6# neemen usch då! stackars liten och dig! men jag lovar dig hon kommer att slippa bära på en stor "sten"
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Ja det är ju det man får tänka på, otroligt jobbigt </3
Rest in peace Valkyrie!
8# förstår det, jag kan icke tänka mig att vara utan min lilla hjärta och allting<3
Grattis! :)
Åh, hon är verkligen jättefin! Är hon av rasen rex? Stackars dig, tog nyligen bort min ena hona pga kronisk lunginflammation som behandlats sedan ett halvår tillbaka då hon bara hade Förskyldning men det blev bara värre och värre trots behandling så hon fick somna in 29 december då hon inte kunde andas normalt överhuvud taget. Men går det inte att operera bort varbölden? Eller det kanske är för stort ingrepp för att hon skulle överleva det..?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

11# Så fin så fina lilla Diana, Dvv rex med flaxande öron! :) Ja det känns riktigt jobbigt, hon fick somna in i torsdags tyvärr efter att ha blivit riktigt dålig.
Fanns ingen stor chans för henne, bölden blev bara större och vätska samlade sig i hela halsen och hon fick svårt att andas.
Rip finaste <3
Rest in peace Valkyrie!
Grattis i efterskott!
Helt missat denna tråden.
Underbart fin var hon <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis i efterskott och R.i.p …
Så vacker hon var…
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Tack hörrni! <3 Ja hon var så fin min lilla Diana <3
Rest in peace Valkyrie!
Grattis i efterskott och ja… R.I.P tyvärr!
Fina kanin..
nemen UUUH så söt <3<3<3<3<3<3 grattis grattis men rip :'(
Ååh, fy!! Vet hur det känns…
R.I.P Diana <3
R.I.P Billie<3
R.I.P Izac
R.I.P Thillerfi
R.I.P Zäta
R.I.P Calle
R.I.P De 3 svarta trillingarna
Har också haft en massa dödsfall här hemma bland kaninerna…
Det är så hemskt…
Min finaste ängel har jag fortfarande kvar och jag vet inte vad jag gör när hon reser till himlen…
<3
// Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
#18 ah Rip Zäta min ena kanin ;) :(