(S) akut! Foder eller omplacering.
Har tidigare sökt hem till en hermelinhona, och nu har det blivit akut!
Jag och sambon separerar och jag kommer flytta till en 25kvm stor etta, och kan omöjligt ta med henne! Mina andra kaniner accepterar henne inte heller.
Usagi är en Hermelinhona, 2 år till sommaren.
Väldigt söt, pigg, matglad och nyfiken!
När jag tog emot henne i somras tålde hon inte mänsklig kontakt, men det har blivit betydligt bättre nu! Hon är fortfarande ingen kelkanin, men hon kommer alltid fram och hälsar när man kommer in i rummet, och följer med en runt.
Frisk och kry, inga konstigheter! I dagsläget bor hon inomhus.
Både byte av ägare och foder är av intresse, då jag absolut inte kan ha kvar henne.
Du ska ha nåorlunda kaninvana, inte ha småbarn (iaf inte kring henne), ha tålamod och kärlek! Har du en annan kanin så tror jag att hon blir glad, då jag är ganska säker på att hon saknar sällskapet av en annan kanin. Tillbehör fixas vid behov!
Hon finns i Göteborg.
Hoppas på en lösning omgående!
Jag bor i mitten av Dalarna, och kan inte ta mig någonstans… men går transport att fixa om så önskas? :)
// Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

Jag kan absolut kolla om jag det går att fixa transport! :)

Inge som kan ge henne ett hem?

Putt
jag bor på 35kvm med ninen och tamråttorna och det fungerar utmärkt men jag hoppas att du finner ett bra hem åt henne:)

#6 Problemet är att mina andra kaniner inte alls tolererar henne. Så alla blir bara stressade. Och på en sådam liten yta kan jag inte ens ha dem i seprata rum :(
Tack, jag hoppas också att hon får det bra, och att någon fastnar för den lilla sötisen snart!
tror faktiskt att jag inte får ha två kaniner i mitt rum men hör av dig om det blir super akut så kanske det kan fixas. Hoppas allafall att hon får ett bra hem!
Mvh/Ellen<3
Mitt omplaceringshem kommer öppna v. 9. Då kan jag absolut ta emot henne!
Jag bor i Eskilstuna.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Lycka till!
/ N~
Leva med EDS - Min site om mitt medfödda syndrom
Synd att det va så långt,
Om du kan hitta transport till ESkiltuna så driver jag omplaceringshem där och hjälper gärna till!