kaniner...
HAHAHAHAHA awwwee! förstår din kännsla men när de använder sin baby min så ka n man icke göra nåt
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
vet känslan….
Var inte så kul när maja rev sönder min säng botten, bet av dataskärmssladden, 5 högtalare, mus, tangentbord, mobilladdare.
Igår hittade jag ett stort hål i mattan..
lydiga kaniner <3
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
3# nemen gud så söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilken sötiss??? jag skulle inte klara att leva med en sånsötis….skullefå sötattack ;)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Fattar inte varför hon har fått för sig att "boa" under vardagsrumsbordet, bara hoppas att hon inte får för sig att även de framtida ungarna ska vara där med mot sommaren när hon blir parad och det är dax för ungarna att komma ut! Hur gör man då om hon har verkligen bestämt sig att ha ungarna under vardagsrumsbordet på golvet?? Eftersom jag även har katter så vill jag gärna ha de i buren, och hon är frigående och vägrar vara inne i buren (hon blir galen om hon blir instängd)… bara o be till "gud" eller något att hon inte tänker ha ungarna någon annanstans än i buren, minst av allt på det där stället. I någon kattbox kan vara ok, för där kan jag skydda de framtida små bättre. Men blir rätt så omöjligt under bordet. Kanske man kan på något vis göra så att hon känner sig mera manad att boa i buren istället när det är dax? Kommer att skaffa mig en bolåda tidsnog såklart som kommer att vara i buren, men ja, inte så säkert hon gillar den bättre än under bordet. ^^
Det där är det andra hålet som hon har gjort i den där mattan, den andra har jag faktiskt lyckads och dölja, men detta hål är för stort. Så hon får väll slita sönder den mattan så mycket hon vill då så får jag slänga den sedan. =)
Ja, en massa sladdar har åkt här med. Såna sladdar som man har trott varit gömda har hon lyckads komma åt iallafall. Förr rev hon även ner tapeterna på väggarna innan renoveringen, men som tur är så slutade hon med dumheterna efter renoveringen! Så antagligen hjälpte hon väl bara tapetseraren lite i förväg. =O) En hel del kattleksaker har även rykt, och ja, hur mycket som helst. Men hon har börjat sluta med dumheterna. Bara hon har en massa annat att göra och tugga på så lugnar hon ner sig. =) Plus att det där var väll kanske i tonåren också bara, så hon har lugnat ner sig en hel del, som tur är. ^^ Fast mattan och det gillar hon starkt än ^^
Ska ha kalas idag, undra om man ska plocka undan mattan eller ej under tiden?? hmm..
Oj haha :)
Glad att jag inte har sådan "ligist" hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åååååh så sant! Lite sladdar här och var, de fina trasmattorna i köket, tapeten på garderoben osv osv!!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Tapeter måste vara väldigt poppis bland kaniner!!
Ja han smakar ju på allt… Och går det att ta tag i måste man prova riva! Han smakade på hatthyllan också… (den står på golvet eftersom vi inte hade alla verktyg för att sätta upp den).
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Ja, man måste tydligen provsmaka o se om det går att äta eller jävlas på något vis! Kanske man ska själv börja hålla på?? Men då blir man väll inlåst på psyket ^^
Härligt med ute kaniner ;)
Däremot har mina råttor käkat upp min tapet, för ett tag sen dock! Vi bor i ett nybyggt hus med vita väggar, på väggarna är det nån slags vit "tapet", Där fick mina små flickor för sig att riva och äta tapeten !!! o_O