Dennis
Söt kanin!
Lite fel kategori kanske? :)

Dennis är jättesöt! Lite info om han? :)
Flyttade inlägget till bilder :)
Haha jag har precis blivit medlem och fattar inte så mkt ännu . ^^ . Han är liten, vet inte riktigt hur gammal han är ska fråga rickard i djuraffären sen . :) han är vitgrå och väldigt sällskaplig. Han är jätte kräsen när det gäller mat . just nu äter han bara gräs. Vi ska flytta till ett hus på lördag och han kommer få många kaninkompisar , men han har varit trött idag och igår , det beror nog på att han fick följa med till huset när vi städade för han inte skulle vara hemma själv så länge. men han får vila upp sej . Han är fedt söt. (:
Jättegullig!! Vilken ögonfärg har han?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åhh vad söt han äär! :)
han har bruna ögon . (:

Naaaw :)
På #3 ser dom gråa ut och på #10 blåa, haha ^^ Och så är dom bruna! :) Vilken luring 
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Har det kommit en till Dennis hit?! ;) Min ena Hermelin heter Dennis. Han köpte jag förra sommaren.

Supersöt kanin!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Oh va fin! Suupersöt!
fin :)
haha jennifer han kan juh inte följa med till skolan . ^^ aw han har faktiskt bruna ögon
jaaw dennis är ett fint namn . (:
Och nu har vi skaffat 3 kattungar den ena är min den andra min systers och den tredje min mammas och min mammas kille. Min katt heter Charlie . (: jag ska lägga ut bilder på dom sen. just nu sover Charlie tillsammans med mammas katt som ännu inte har fått nåt namn . tack , han är jätte sööt. ja både dennis och charlie. :)

men madde då du det kan du ju visst det, du kan ha han e väskan han är ju så tiny :)
haha jaa lr hur (;
han blir bara större hela tiden . ^^
åå va söt :)

#19 mähh lixom vad tror du XD an är ju bara barnet :P haha, du får ju passa på nu när han är så där pluttig :)
Gullig
sötnosen! ;)

jätte söt