Orolig...
När jag tar upp min kanin så är han hur snäll som helst men sen när jag sätter mig i tex vardagsrummet så andas han jätte jätte snabbt plus att han ''darrar'' mycket, det känns också som om nånting bulltar i honom lite då och då… Man blir ju lite orolig…
Nån som vet varför? Jag har ju hört om det här med 10 grader och så men det är inte 10 graders skilldnad från mitt rum och vardagsumemt…Visst är det svalt på mitt rum men det är bara för att han varit ute i ett stall innan….
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
stressad kanske.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
precis, stressad. kanske inte är riktigt trygg med dig än
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Har du några andra husdjur?
KANINEN KANSKE BLIR RÄDD FÖR DOM DÅ
HAHAHAHAHAHA…..
Jesper.. Jag skrev ju till dig att han kanske är rädd. Du hade inte Milo där samtidigt då? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
tror som de andra
Tror att han är stressad , som alla andra säger!
#4 Annika han har aldrig träffat Milo ;) Sen fick jag svaret av dig efter att jag skrivit detta :P
- Darren Criss
#7 Jaha, fast han är ju van vid svarta små irriterande saker så ;) *hosthosthost du vet vem jag menar..* jaha :p
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 Din lillasyster? ;)
- Darren Criss
#9 HAHA jättekul xD… -.-
// Anka
#9 och #10 är ni syskon eller något? o.o
#11 Nej? Vi går i samma klass och är bra kompisar :p
// Anka
Haha, syskon… x*D
- Darren Criss
Hade ju vart kul ;)
// Anka