Medarbetare
Skulle gärna bli Medarbetare. (hälst på kaninen med här är det ju somsagt fullt.) Nån som vet en sida som inte har fullt?? Skulle ju skapat en egen med Amlin men vi är båda för unga :(
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Alltså Medarbetare kan man söka sig in på, självklart kan man ju säga att man gärna skulle men sajtvärden måste se ut själv :) Som Tina frågade mig om jag ville, och det ville jag ju :)
Vet du vilka sidor som inte har fullt?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Alltså ingen sida har fullt. Utan det är upptill sajtvärden att bestäma hur många som ska vara Medarbetare.
Vilka intressen har du?
Typ Kaniner xD. Hundar. Hästar. smink. kompisar. foto.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag skulle med vilja bli Medarbetare, men helst på undulater.ifokus. En sida som inte ens finns änuXD. Tyvärr är jag för ung för att starta en egen sajt, så jag får väl ha tålamod:)
Mina andra iFokus favoritsajter är hundar, kaniner, mus och perser iFokus. Katter är också bra, men där kan jag nog glömma att bli Medarbetare då många där inne är emot att jag tar huskattskullar….
Kramar
#5 det är väl inget fel på det??
#5; åh tar du kattunagr!? Starta egen tråd å lägg upp bilder :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#6 Många har problem med det då det redan finns så mycket huskatter utan hem.
- Mvh Emma
jo det är klart… Men så länge man är noga att hitta bra hem är det väll inget fel?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#9 Många tycker det.
- Mvh Emma

#7 Det kan jag göra, har en högdräktig hona som får ungar nu när som helst, och då menar jag att det kan bli idag, inatt eller om en minut!;) Så det är nära:)
#8 Jag vet att det finns så många katter utan hem, "alla" som tar huskattskullar klassas som oseriösa, varesig man tar jättebra hand om kattungarna och ser till att dem får bra hem eller om man skiter i kattungarna eller sätter ut dem i skogen. Alla huskattsuppfödare är oseriösa enligt många, självklart ska man inte överösa kattvärlden med massa kattungar, men 2 kullar om året är ju inte så mkt, om dem får bra hem. Och alla kattungar vi "fött upp" har fått jättebra hem! Då spelar det ju ingen roll om det är blandraser eller renrasiga. Och i år är 2 ev 3 ungar redan tingade:)
Många kramar!
Jag skulle inte ha nån av mina katter (2 kommer från katthem)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
har 4 stycken
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#12 Oj, vilken vacker katt! Har inte sett den färgen förut, särskilt inte med den vackra vita färgen!
Kramar
*putt*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#17 Dem var också jättevackra! Så mörkt röd den långhåriga(?) är!
Kramar
Det är ju admin på sidan som väljer vilka som skall bli Medarbetare. Ofta väljer de aktiva medlemmar som verkar kunniga inom sitt område och är hjälpsamma. På en väl fungerande sida utan en massa pajkastning så är det inte nödvändigt med så många Medarbetare medan det behövs fler på en stökig sida.
Tack Elina för du hjälpte till att återvända till ämnet! :) Nu vet jag! (Kajsa, du kan ta bort detta "tråd" om du vill :) )
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Vad är huskattskullar?
#22 om katterna inte blir renrasiga.
- Mvh Emma
#23 Vadför skulle man vara emot det?
#24 det är jätte många som är emot det just för att det finns många oseriösa som tar ungar för att det är så gulligt, sen finns det inte hem till alla. Kolla bara på alla katthem, folk slänger ju bara ut katterna sen så de får ta hand om dom.
Sen finns det självklart seriösa som ta kullar också :)
- Mvh Emma
Snälla KvirrZ och ni andra som vill prata om huskatt. Kan ni skapa en ny tråd eller så för jag vill bara hålla mig till ämnet tack :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#26 Sorry, men jag vart nyfiken på vad det va och tyckte att det var onödigt att skapa en ny tråd för ett ord.
#26 visst får du ha din tråd för ditt ämne, ber om ursäkt :)
Men då borde du inte börja prata om det heller ^^
- Mvh Emma
vet men tänkte inte det skulle gå så långt som det gjorde :). Gör gärna en ny efersom jag är intresserad som säkert många andra också är :) Ska kolla in på katt.ifokus :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#29 Kanske inte så mycket idé att snacka katter på kanin.ifokus ^^
Men för de som är intresserade så kan de gå in och läsa på katt.ifokus :)
- Mvh Emma
Jo då :) Folk har snackar om ilrar och hundar å så :) så varför inte xD
Men för att hålla sig till ämnet
Nån mer som vill säja något?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag skulle oxå vilja bli medarbetar nånstans :) jag kan ju inte starta en egen sida så….
Det är jättebra att ni visar er intresserade om vi skulle behöva Medarbetare senare :) Då vet man ju också vilka som verkligen skulle vilja. Just nu känns det rätt bra med Medarbetare, men man vet ju aldrig. Och det är precis som Elina säger att vi väljer aktiva, kunniga inom något område och hjälpsamma medlemmar som vi känner skulle bidra något till sajten om de var Medarbetare ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vad gör man typ som Medarbetare?
Åhh…jag skulle oxå vilja vara Medarbetare!helst på kanin men det är juh fullt!!:'(
#35 Ingen sida har ju fullt, bara att de redan har så många som det behövs :P
- Mvh Emma
ycker inte det behövs någon mer Medarbetare på iFokus. Sen tycker jag inte man ska försöka fråga överallt om man får vara Medarbetare. Sajtvärden frågar väl om du passar ;p
Tycker inte jag heller de behöver någon på kanin iFokus iaf, de är redan så flummigt mellan dom Medarbetare och sajtvärdar som finns här = inte funkar så bra..
oki :) Tack Tina! :)
Ska vi lägga ned tråden?
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#38: Du skriver på flera ställen att det är något du inte tycker fungerar bra, men ingen får någonsin en förklaring? Varför kan du inte berätta vad som är dåligt så vi kan försöka göra någonting åt det? Fattar verkligen inte.
#34: Som Medarbetare ser du till att alla Skrivregler följs,
Du skriver aktivt i trådar så att aktiviteten på sidan behålls så att medlemmarna tycker det är roligt att vara här och att det är aktivt.
Du är med som jury i tävlingarna här, men får å andra sidan då inte själv delta i tävlingarna
Du får lite nya funtioner och kan läsa dolda trådar som bara sajtvärden och medarbetarna kan läsa och skriva i
Du tar bort dubbla inlägg som blivit av misstag (ja, du kan ta bort och ändra vad du vill, när du vill i allas inlägg på sidan)
Du är med och försöka komma på olika sätt att förbättra sidan med nya grupper och artiklar
Och sen skriver du skriver artiklar om olika saker!
Så det är ju en del grejer man kan göra. Och det är ganska lätt att sabotera på olika sätt om du fått alla rättigheter som en Medarbetare har, så det är ju viktigt att det blir rätt person. Självklart kan sajtvärden ta bort skrivrättigheterna på en sån person, men vi skulle ju aldrig tillsätta en person som vi tror skulle göra ett dåligt jobb :) Så det är ingen fara direkt.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#40 Aha, ok, tack för svaret =)

jag sl´kulle också tycka det var jätte roligt!!!
#42; Samma här :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com