Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 530 ggr
bambiiii
0

Lagom motion?

Jag har Bambi lös på balkongen i cirka 9timmar per dag och sen springer han in och kelar i 1h ungefär och sen blir det någon timmes skuttning ute på parken!

låter det bra? eller för lite Motion?

hur har ni det?

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

dermot
0

Hur stor är balkongen? Tycker det låter bra :) Är nog mycket mer än vad de flesta kaniner får!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[nataschaj]
0

Tycker de låter bra faktiskt. många många får bara sitta i buren…

bambiiii
0

1# den är super stor gissar på 700x200cm :)

2# okej! :)

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

dermot
0

Jamen dåså, då är det jättebra! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

bambiiii
0

4# ok tsck :)

Fridaaaa
0

Ja han får bra med Motion :)
Önskar att mina kunde få det nu vintertid med…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

bambiiii
0

6# förstår att det är svårt då de bor på trädgården men min är på balkongen så…. men jag konsentrerar mig mycket på Motion och ibland kallar mina kompisar mig för knäpp för att jag säger(måste skynda mig hem, måste gå ut med kaninen) xD

Fridaaaa
0

#7 Alltså finns tid och plats precis som resten av året men de vill inte vara i snön vid minusgrader. Så inte ens lönt att ta ut dem i Hage då.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vincent...
0

det var jätte bra att han får rastas så mycket.

Jag vet kaniner som nästan aldrig kommer ut något

HAHAHAHAHAHA…..

bambiiii
1

9# ja det är klart!

tycker synd om honom vf sitta i en bur när han har möjlighet och rastas 12/24? och sen är jag väldigt aktiv så nu för tiden så tar jag på mig vattentäta vantar,jacka och skor och sen termo byxor och då går jag ut och bygger en iglo å jag och bambi går in och muser och ibland göra "snöbollskrig" och hinder med sn! hehe rätt roligt! eller jätteroligt ;))