Mycket?
Hur mycket rengör du hos din kanin?

Så mycket som det behövs! ;) Mina har toaletter i plast, som jag har endera papperspellets eller spån i. Så det är lätt att städa åt dom! Toaletterna gör jag rent i 1-2 ggr/dag. Annars behövs det inte så ofta eftersom dom gör sina behov där dom ska. Plockar alltid bort frukt-grönsaker-gräs osv som är kvar sen dagen innan. Kastar det torrfoder/pellets som är kvar sen dagen innan, och ger nytt. Ger nytt vatten varje dag. Ja, så blir det väl storstädning nån gång per år. Då allt åker ut. ;)

Jag städar varannan vecka när allt töms. Annars byter jag vatten och mat varje dag och plockar upp synlig smuts så att säga ;)
jag städar hela uteburen en gång i veckan. men plockar bort bajs och gammla "grejor" typ 3 ggr i veckan =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Städar hela buren när det behövs, toalådan rengörs dagligen och gammalt foder/hö tas bort om det blir något över ;)

Tömmer toaletten varje dag, hela buren tömmer jag en gång i veckan.
Diskar matskål, flaska & toalett samtidigt som jag tömmer hela buren.
Tvättar iordning buren när det behövs (ca. 1 gång / månaden).
Moses får ny mat varje dag & fräscht hö och friskt vatten med en droppe vitamin i varje dag :)
Är väldigt mån om att det är rent ordentligt, speciellt i toaletten, eftersom det är där Moses sover xD
Tömmer skit höran väldigt ofta. hö, vatten och mat byts dagligen. Sedan blir det storstädning då och då.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

bajslådan varannan dag och hela buren en gång i veckan:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus