Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 2409 ggr
SaraB
0

OT - Gerbiler säljes!

Då aktiviteten på gerbiler.ifokus inte är så hög, så lägger jag ut annonsen på kif också. Vi är väl alla djurmänniskor ;)

-----------------------------------------------------------------

4 gerbiler säljes!

5-28 december ska jag passa mina grannars gerbiler och eftersom deras barn har tröttnat på dessa ville de också se om jag hade möjligheten att sälja dem. Så nu har jag 4 gerbiler till salu som söker nya hem där de får mer uppmärksamhet än i dagsläget.

2 st honor som bor tillsammans, inkl bur i plast. En hona är 1,5 år gammal, en unge 6 månader.

2 st hanar som bor tillsammans, inkl akvarium med gallertak. En hane på 1,5 år gammal, en unge på 1 år.

Hanen och honan på 1,5 år är köpta i djuraffär, ungarna är deras avkommor.
De finns i Landvetter, 2 mil utanför Göteborg. Ring eller maila: sarabergman92@gmail.com eller 0700907847. DU kan även maila mig här på iFokus.

Pris diskuteras vid intresse! :)
(Bild kan också ordnas, kontakta mig för mer information!)

MVH
Sara

SaraB
0

Putt :)

SaraB
0

putt

SaraB
0

putt

Westham
0

Hade varit intressant.. men vet inte om jag kanske är allergisk mot gerbiler…men det är underbara djur

MVH John

Min kaninsida på facebook <--

Sajtvärd http://hermelinkanin.ifokus.se

Uppfödare av Lejonhuvad kanin Blå och Madagaskar

SaraB
0

#4, okej, synd. Allergitesta? ;)

Båda paren finns i dagsläget kvar men intresse på dem finns!

jonna_1234
0

bor i helsingborg och kan ta dom om jag kan åka dit. vad ska du ha för dom? gillar dom agility :D

[_hsleiufhbtv]
0

Förlåt om jag lägger mig i, men aktiviteten på GIF är visst hög :) Men folk kanske inte är pigga på att köpa ganska gamla gerbiler, därför ingen svarar.

coelho
0

Tror tyvärr inte dessa gerbiler är till salu längre då det är två år sedan annonsen blev utlaggd :P

Kramar Emma! :)

Bloggar även om mina kaniner på:  http://emmaskaniner.devote.se/ Klicka in vetja! :P

[_hsleiufhbtv]
0

#8 haha kollade inte datumet ;) Då lever dom troligtvis inte ens längre ;)

Zvintos
0

Låser annonsen, eftersom den är gammal.

Inlägget är låst för nya kommentarer