Städa?
Tycker ni att man kan städa toaletten 1 gång om dan, och tömma hela buren 1-2 ggr i månaden?
Ja, så länge kaninen inte gör sina behov utanför toan.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#1 Ne asså han använder bara toan men ibland skvätter han ut det när han hoppar ut från toan men då lägger jag tilbaka det!
Då är det nog okej! :) Du kan ju tömma runt om toan kanske 1 ggr i veckan sedan hela buren 2 ggr i månaden och diska toan 1m ggr i veckan sedan bara tömma den varje dag :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
En av mina kaniner använder endast ett hörn som toa, och det städar jag varannan dag. Städar ändå hela buren en gång i veckan.
#4; Ju oftare ju bättre. min tjej gör som din! Men eftersom min box är så enormt stor går det inte å tömma en gång i veckan xD. städer ut ca 2 ggr i veckar skit hörnan och byter i boxen del vis :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Det bror lite åp hur stor buren är :) Töm toaletten varje dag och så hela buren när du anser att det börjar bli dags!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Min kanin bajsar ocskå i en låda, men jag städarhela buren en gång i veckan , det an bli skitigt med all päls,det blir massa kvalster, var försiktig så de inte drabbas av ohyra bara:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus