Bildtråd: Kryddkullen
Den andra bildtråden på kaninungarna börjde bli lång, så jag fortsätter på en ny
.
Hälsningar Amanda och kaninerna
Söta allihopa! 
10# Japp! Men jag har väldigt mycket problem med Chili och Currys färger - jag blir tokig snart! :)
Chili ser ut som någon form av siames tycker jag.. O Curry kanske är blå? Blå zobel?
Curry är zobel blå och chili ser ut som en mycket mycket ljus zobelsiames blå, eller en zobelsiames egern :).
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
Fina dom är! Fastnade på Chilli. =) Så söt!
Hälsningar Lurvas11
#17 Åh fastnade för Chili, så söt :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ÅH VAD SÖTA! :D
Vad är det för ras?
#22 Lejonhuvade :)
# 23 OMG, jag söker lejonhuvade som in i……¨Åh vad söt chilli va. Så är hon en hona också.
Har du möjligen tänkta tt sälja dem?
Vad bor du i sånna fall? :D
#24 Tyvärr så skall Kanel, Timjan och Chili stanna. Kanel skall min lillasyster få ha - men det största ansvaret ligger såklart på mig. Timjan kommer att bo hos min kompis på somrarna och Chili stannar som avelskanin. Curry kommer antingen min kusin eller kompis ta.
De finns på Gotland och om inte det ligger för långt borta så kanske du vill sätta upp dig på intresselista för kommande kullar?
#25 Okej.. Otroligt söta va dem!
O´Jaha.. Vet inte hur långt bort det är men mina föräldrar är inga som direkt vill åka och hämta ..
#25 Okej.. Otroligt söta va dem!
O´Jaha.. Vet inte hur långt bort det är men mina föräldrar är inga som direkt vill åka och hämta ..
#27 Men vart bor du?
#28 Göteborg.
#29 Jag har svarat på ditt PM. Vi kan ju fortsätta diskutera där.