Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 1062 ggr
meerschweinchen
2

Intressekoll rex

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska para min rexhona Alice i helgen alltså den 12/2 så ungarna beräknas komma runt den 14 mars om jag räknat rätt :) Alice är en svartdalmatin med bra teckning, hon är utställd på 95 poäng. Alice är en riktigt busig och livlig kanin. Väldigt nyfiken av sig, älskar att busa med matte. Far och farföräldrar svartdalmatin och mor castordalmatin, morfar svartdalmatin, mormor castor. Hanen som heter Bosse är en viltgul snäll herre med 94 poäng, stamboksförd. Far, farföräldrar, mor, morföräldrar viltgula. Ungarna säljs till kel/avels/ utställnings kaniner :) Tänker ta 350 Kr Bor en bit utanför nordmaling. Om någon är intresserad maila mig, laslusen@hotmail.com Här är en bild på Alice. Bild på Bosse kommer :)

Mvh Sabine

Suskiv
0

Kan man bara lösa frakten så kan det helt klart vara av intresse.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

meerschweinchen
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, var bor du? Transport borde gå och fixa på något sätt :)

Här kommer en bild på Bosse.

Mvh Sabine

[nataschaj]
0

Vad för teckningar kan komma utav denna PARNING? väldigt fina föräldrar!

[nataschaj]
0

Nu ser ja att viltgrå elr castror som d eheter kan väl tänkas dyka upp? vad mer? tycker de är kul med dessa färg kombis!

zezagena
0

Verkligen ett vackert par Glad Kanske kan bli dalmatin- gul om mamman bär på gult..?

meerschweinchen
0

#3, 4 Tack! Ja som du säger och sen borde det väl dyka upp svart dalmatin om jag inte är helt ute och cyklar? ;) är inte världs bäst på färger direkt ;)

#5 Tack :) Nä tror inte det, mamman bär inte på gult, inte vad jag vet iallafall

Mvh Sabine

Suskiv
0

#2 Jag bor i Eskilstuna Sörmland.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

marty94
0

Synd att det var så långt bort som #7 skriver bor jag oxå i Eskilstuna..
Fina niner iaf ^^

meerschweinchen
0

Ja det var rätt så långt bort. Och jag vet inte hur man skulle fixa transport….

Tack :D

Mvh Sabine