Intressekoll
Jag! (Om transport kan ordnas)
En hona gärna en mini kopia av afrodite
#4 Transport ska nog kunna ordnas :)
#5 Vill gärna boka upp mig på en hona. Men färg spelar nog ingen roll. =) Vad för färger kan komma av denna kombiantionen?
#6 Det är de som är det lite kinkiga, Jambos härstamningsbevis stämmer inte så jag vet inte det, men jag försöker fixa det så gott det går. Hans mamma är importerad från Holland. :)
Men då skriver jag upp dig på intresselistan? :)
#7 ja just de, ja läste ju din tråd där, hehe. Ja gö gärna det!.
#8 Vad är ditt fullständiga namn? :) Antar att du heter Natascha? :)
#9 Japp Natascha Johansson (=nataschaj)
#10 Okej bra, då skriver jag upp dig :)
#11 Ja gö det. 
Någon mer som kanske är intresserad? :)
Putt :)
Putt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag
#16 vill du att jag ska skriva upp dig på intresse listan? :)
Jag är alltid intresserad av kaninungar! Och det är ju Black Beautys halvsyskon. Men jag ska ju inte ha fler kaniner nu.
#18 Haha ;)
Hur har du klippt hanen? :) Jättefint !!
#20 Det är inte jag som har klippt honom, men det är bara att ta en sax och klippa ;)
emm, nejdu xD Inte för mig. Han ser ut som ett….. fågelbo ….efter att jag klippt honom
#22 Haha jasså ;)
"23
vem klippte din då? :D <3
#24 Hon som hade honom tidigare, min brors frus syster ;)
Puttar upp denna tråden
Jambos härstamningsbevis är nu fixat och färgerna som man kan säga säkert är svart och svart wienertecknat, men sen kan det ju alltid finnas dolda anlag som ger andra färger :)
Dock är båda klippta för tillfället
Hennes täckning var ju för söt! Någon gång i framtiden kan det nog bli att jag letar reda på något liknande! Gillar inte wienertäckning annars, men sååå söt!
Hoppas du inte tar illa upp för denna kommentar, den är ju lite OT men kunde inte låta bli!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#30 Ja hon har en väldigt vacker täckning! :)
Gud vad fina dem är!
#32 Kan inte annat än att hålla med! :) Är du fortfarande intresserad? :)
33# Japp de är jag! En hona då, efter som ja har ålaner på å lköpa en frasse hane med nästa år. Hoppas ba att transport går att ordna!
#34 Jag tror inte transporten ska vara något problem! :) Vart bor du? :)
#35 hoppas inte det. Göteborg!. Kan hända ja kanske kan komma, men de vet ja inte färens när ja vet när dem e leveransfärdiga m.m. =)
Men Denice, gud vad du frestar mig när det hela tiden kommer nya inlägg i den här tråden så att jag blir tvungen att kolla på den igen… Men det går iallafall bra med Belice och Flash. Belice är världens goaste, pussas hela tiden, vill sitta i knäet alltid och kommer när man ropar hennes namn. Flash har andra intressen och det är inte lätt att bli klok på henne ibland, som när hon hoppar upp i fönstret tex… Fast hon är också ganska snäll och nyfiken, lite feg bara men vill alltid vara så tuff utåt.
#37 Jag tycekr det är så kul när man får veta hur det går med ungarna, hoppas verkligen du är nöjd med köpet! :)
#38 Om jag är nöjd? Man kan inte bli nöjdare. Belice är den mammigaste i hela världen och jag kan inte gå förbi buren utan att hon kastar sig mot gallret och stoppar jag in fingrarna i buren så bestämmer hon sig för att pussa sönder dem.
#39 Vad roligt! :)
#39 Ja, hon är världens goaste! Dock lite tanig tycker jag, och hon är säkert bara hälften så stor som Flash.
#41 Aa hon har ju alltid varit minst i kullen så :)
#42 Ja, Flash växer så det knakar men hon har nästan inte växt något alls faktiskt.
#43 Haha :) Förresten, var bilderna kvar efter transporten?
#44 Ja dem var kvar, jättegulliga bilder var det.
#45 Bra :)
Dem har verkligen en vacker mamma.
#49 Håller fullständigt med :)
Älskar dina kaniner Denice!
Myrtorpets Möss och Kaniner
#51 :D
vilka färg kombi kan tänkas sig att dyka upp
#53 Det man kan säga säkert är Svart och Svart Wienertecknat, men sen kan det ju komma upp andra om det finns dolda anlag :)
hehe ok.. va hon parad nu eller
#55 Det blir till våren :)
57 okaj då e de bara å vänta då hehe
#57 Hehe yes, jag försöker planera in ett ungefärt datum för peningen, jag kan ju återkomma då jag bestämt mig :)
gö det
Parningen sker om ca 13 dagar (alltså typ den 6 Februari). Om parningen lyckas kommer ungarna runt 6-9 Mars och blir leveransklara i början av Maj
å vad kul! ser ja ifram emot!
ställer mig gärna på en hona! färgen spelar ingen roll!
#61 Kul! :)
Dem är så vackra bägge 2!!!!
Och underbara är dom :)
dem är verkligen vackra!! å den pälsen vill ja med ha!! så sött!!
Nu vet jag varför våra två är sååå söta, dem är ju helt bedårande! Men mamma vill inte ha en sån långhårig kanin, hon tycler inte man ser att det ens är en kanin…
Haha jo det är vääldigt många som frågar vad det är för något, vissa tror tom att det är katter xD Men Dom är verkligen bedårande! :)
Åå blir så intresserad av långhåriga kaniner när jag ser den här vackra Afrodite :)
Men icke som nicke har en kanin och just nu räcker det med en :)
//Joanna
#70 Hehe ja hon är väldigt fin, tycker jag! :)
Vill ha hååårboll! <3 men snart så! om dem nu vill med varandra ;)
#72 Yes, men tids nog så kommer dom ju! :)
Hur går de för dem? verkar de ha tagit något?
#74 Under hela förra veckan hittade han aldrig rätt och kom då alltså aldrig, men i måndags (den 6e) kom han 2 gånger så det är väl bara att vänta och se om det tog sig :)
håller tummarna då!
Älskar verkligen Afrodite! :D Kanske lite för att hon påminner något enormt om min egna Teddyflicka. Hon är teddydvärgvädur men med öronen upp och är svart wienertecknad med blå ögon.. :>
Blir väldigt intressant att se hur ungarna blir! :D
I give you all my love, rabbits...<3
Är kanske intresserad av att sätta upp mig på intresselista. Men vart finns dem isåfall? :)
Hälsningar Amanda och kaninerna
#78 Dom finns i Örnsköldsvik, men transport brukar gå att ordna :)
#79 Tror att det ligger för långt borta. Bor tyvärr på Gotland.
Hälsningar Amanda och kaninerna
#80 Aha okej!
#80 Det tog ett tag innan vi hittade transport till Belice och Flash som Denice fött upp men vi gav inte upp och vi lyckades till slut, dock fick dem då åka buss halva resan. Och jag ångrar verkligen inte att vi inte gav upp för Belice är mysigast i världen.