Kastrering imorgon
Hej!
Måste bara skriva och berätta om att Lurvas ska kastreras imorgon. Vi kommer lämna in honom 09.30, och hämta strax efter 14.00 Jag är lite nervös, men jag hoppas och tror att kommer gå bra.
Ville bara skriva av mig. 
Hälsningar Lurvas11
Kommer gå toppen ska du se :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det kommer att gå bra!:) Här hemma hålls det tassar och tummar!:)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Det kommer att gå bra! vi håller en tass och en finger(har hört att det är otur att räcka fler än en finger/tass) hihihi
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tack allihop! Skriver imorgon hur det gick. =)
Hälsningar Lurvas11
Nu är han eller dvs hon hemma. =) Jo, när vi kom till vetrinären så gick dom igenom honom. Sedan hittade dom inga testiklar på honom. Lurvas är alltså en Lurvina. =) Vad förvånad jag blev! Så det var bara att åka hem igen med Lurvina.
Ni får gärna lägga in NAMNFÖRSLAG här, jag funderar kanske på Sunny.
Hälsningar Lurvas11
Shiny kanske??;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
esmirallda kanske? esmee? :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Min lilla rackare kastrerades idag, lämnade in honom 9 imorse men fick inte hämta ut honom förens vid 19:00. Gick dock och hälsade på honom vid 16 tiden då det tar 2 minuter att gå dit. Då mådde han toppen!
Nu är han hemma och är precis som vanligt, äter, bajsar, hoppar runt så han verkar inte tagit nån skada :)
Charmade alla på kliniken gjorde han med haha!
Piggelin :)
putt 
Hälsningar Lurvas11