Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 612 ggr
Ellen95
0

Är så glad!!

Jag har typ hitta min kanin som sprang bort sommaren 2006!Det var en som hette Charlie som såg han! Han är en hemelin som är svart! Det såg prick ut som Felix!!Jag är sååå glad!!!Hemlis

Horsepower
0

nej vad roligt!!;)  Bild?

KvirrZ
0

Vad kul! :)

- Mvh Emma

Sotis
0

Nej har tyvärr ingen bild på honom:((ellens syrra)

twinnie
0

Vad kul!
Men svarta hermeliner är väl ganska vanliga? Inte för att vara taskig alls …

Taci
0

#4 , kanske inte som springer runt själva utomhus ? ;D

twinnie
0

#5 Nej, men det är inte heller vanligt att en tamkanin överlever en hel vinter ute.

Ellen95
0

Asså dte är barar vi i den hära bysn som har en svart hermelin!.Fundersamoch han har varit borta typ sen i sommras.

myriis
0

Jättekul, men jag tror personligen tyvärr inte att det skulle vara din kanin.. Kaniner brukar inte överleva vintern och inte riktigt veta hur dem ska hitta mat om dem är tamkaniner..

twinnie
0

#8 Precis.

Moonstrike
0

Vad kul, hoppas dt är han! :)

[Quellii]
0

#6 #8 - Min bror hade en kanin hos min mormor, den rymde och  kom tillbaka på våren igen, så det är inte omöjligt att det är hennes kanin som överlevt! ^^

Taci
0

#8,9 , varför måste ni förstöra hennes glädje!? :S

Visst, det är inte VANLIGT, men det KAN hända att det är hennes kanin. Den kan ha hittat ett bra krypin där den hållt till, krupit in i nån lada/ladugård där det funnits mat att äta, nån kan ha satt ut mat åt den (det händer, ja, precis som med igelkottar osv osv).

Proanders
0

Klart att det är DIN kanin…

Matematiskt är sannolikheten 100%, eftersom ni ÄR DE ENDA i byn som har Svart hermelin. Flört

Undantaget bekräftar regeln…

ciss
0

Våran by är ganska stor faktist och Ellen & Kajsa är och var de enda som någonsin ägt en svart hermelin. Dessutom, där Charlie såg kaninen springa omkring, så är det bara ungefär femtio meter till stallet där det finns en stor lada som alltid är öppen, full med hö.

Det är helt klart Felix som vi har sett. Vi letade honom igår och hittade tassavtryck, grävda hålor och avbitna grenar. Under en lada där Charlie sett honom springa under fanns det också bäddat som en liten bohåla ..

Hoppas vi hittar honom!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

PERSONLIGEN tror jag inte det är samma kanin.

ciss
0

Varför tror du inte det?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

Så kull , :) !

Hoppas att det är han !

sputtnick_plexus
0

jag tror & hoppas att det är den !

Det är bara som i byn somn har en hermelin ! & En kille har ju faktist sett den ! Den var sötast ! Och det kanse har krypit in i en lada under vintern eller nåt ! det kan ju faktist hända !

Tina-A
0

Har ni inte lyckts "fånga" honom än? Hoppas ni gör det, hoppas det är Felix :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ellen95
0

Jag hoppas att vi hittar honom! Jag trodde ALDRIG att han skulle överleva vintern! Om vi får tillbaka honom lovar jag att ta en bil direkt!:)

Horsepower
0

hoppas det är han.lycka till med att fånga han!;D

Ellen95
0

Jag tror att det var en vecka sen dom såg han idag. Men dom har inte sett han nån mera gång:(

Jojsan
0

:( hoppas ni hittar han ändå

Tina-A
0

*håller tummarna för er och kaninen*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0

Om han var tam innan är det ju inte säkert han är det nu om ni lyckas fånga in honom. Han kanske har blivit vild;D Hoppas det är han ju;)

LinaK
0

klart det är samma kanin om det var den ENDA i byn. Vadå har det kommit en ny svart hermelinkanin från ingenstans eller? äsch, lycka till Ellen =)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

myriis
0

#26: Det är väl klart att någon i byn kan ha skaffat en svart hermelin, eller att det var något annat dem såg. Det var ju en person som såg, som jag uppfattat?
Sen är den ju säkert vild nu, så jag skulle låta den vara. Den trivs säkert utmärkt, skulle inte ha hjärta att fånga den.

Visst håller jag tummarna för att det är din kanin Ellen, men tycker inte du ska fånga den.

myriis
0

Nu får ni kalla mig glädjedödare om ni vill, men jag säger vad jag tror. Om Ellen inte kan hantera det, eller ni andra, så är det tråkigt för der.

Denna kommentar har tagits bort.
Ellen95
0

Varför vill du inte att jag ska fånga honom??=(

LinaK
0

Vilket sammanträffande att en till hermelinkanin har försvunnit från byn!

Jag tror inte personen som såg kaninen bara säger att det är hermelin..

Jag tänker iaf tänka positivt, och tro på att det är hennes kanin. Sen får ni andra säga vad ni vill!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

myriis
0

#34: Han har ju lärt sig hur han klarar sig fri! Känns det inte bra isåfall att "din" kanin får vara lös och må bra? :) Du kan ju fortfarande säga att det är din!

twinnie
0

Tycker precis som Myriis, och min kompis har varit i precis samma situation.

Hon hittade en svart dvv som såg precis ut som hennes bortsprungna kanin Nisse. (kanske inte samma kanin, men för henne var det Nisse). Hon fångade honom, men släppte honom knappt en timme senare, just för att hon inte tyckte det var rättvist att hålla honom inne. Efter det har hon sett honom flera gånger ute i skogen, och han håller sig runt deras tomt xD

Du gör ju självklart vad du vill, och vill du fånga in honom, så hoppas jag att ni hittar honom! :)