Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 771 ggr
vespan
0

Vetrinär tips

Hej,

Ibland kan det vara svårt att välja vilken vetrinär man ska gå till så här kan du skriva tips? till andra som ska till vetrinären. Skriv namn på företget gärna hemsida tele nr och vart det ligger någon stans.

Chieko
1

**Göteborg
**Jag gillar Blå stjärnan, speciellt Bo Runsten. Han är mycket trevlig och gammal i yrket, så han kan mycket. Öppen för idéer och lösningar på problem han inte själv kan lösa. Nackdelen är att de bara har telefontid 11-12 på vardagar så är det akut rekommenderar jag istället

Smådjursakuten. Tog väl hand om min Nougat när hon blev sjuk och höll mig uppdaterad. Tyvärr kunde de inte rädda henne, men det berodde till viss del på att jag inte ville betala 15 000 för en operation som hon eventuellt/troligen inte skulle överleva ändå…

Försäkra era kaniner!!!!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

vespan
0

Tack för tipset!

Bamse 08
1

Stockholm

http://www.djurklinikenroslagstull.se/

Telefon nummer: 08-612 57 60

What doesn't kill you makes you stronger.

BusBella
1

Marianne Tornvall på Mälaren smådjursklinik i Märsta är väl den bästa kaninveterinären enligt mig, räddade livet på Sotan flera gånger innan hon till slut blev sjuk och dog, och hon är otroligt duktig.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

bambiiii
0

blekinges smådjursklinik

Karlskrona

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

dermot
0

Skåne

Flyinge veterinärerna. Är duktiga och trevliga! Har tyvärr inte telefonnummret här just nu..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

vespan
0

Jätte bra!

Fridaaaa
0

Fågelkliniken -  Malmö 
Blekinge Smådjursklinik - Nättraby 
Växjö smådjursklinik - Växjö

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

natha-mjau
0

Smådjurskliniken - Karlstad