Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 763 ggr
Noa-Nisse
0

NinniH

hej =)
Jag undrar bara om NinniH här på kanin.ifokus skulle vilja låna ut några bilder på sin BJ Järnsaxa till mig. eller till mig och mig, det är till min kompis som jag ska visa hur stor och fin en sådan kan vara! det är så att jag isf måste printa ut bilderna (om jag får låna villsäga) för deras internet har varit konstigt i över två månader så hon kan inte själv gå in och kolla.

varför jag ville visa henne någon bild på Järnsaxa är för att. Hon hade tänkt att köpa en BJ och para med sin franska vädur. hon har redan två lejonhuvade, tre dvv och tre blandraser.

så hon frågade mig om jag kunde ta lite fakta om belgiska jättar, jag tog lite av en artikel här inne också.

hoppas det skulle kunna gå bra! =)

MVH Johanna K

Medarbetare på Hundar.ifokus

Zvintos
0

Det går så bra så. =) Ska bara se om jag hittar några bilder som visar hur stor hon är i jämfört med annat.

Zvintos
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här står hon bredvid kompostgallret och spanar.

Zvintos
0

Pappa ligger och gosar lite med Järnsaxa

Zvintos
0
Zvintos
0

Här är hon i min famn.
Hittar inte på kortet där hon sitter i mitt knä, får lägga in det senare i sådana fall. =)

Zvintos
0

En till, men tyvärr väldigt mörk och suddig. Men man ser iaf hur pass stor hon är.

amand
1

Åhh hon är såå söööt! <333 :) Stor hon är! :)

Tina-A
0

Hon är så fin :) Och en riktigt bjässe ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Så fin :)

- Mvh Emma

Noa-Nisse
0

ohh!! =) tack så jätte mycket Ninni! =)

jaa hon är verkligen jättestor! hon ser så snäll ut!;P

Jojsan
0

jättesöta järnsaxa :D

Hopi
0

Hon är verkligen stor o vacker, Järnsaxa! Och hon pussas gott oxå! hehe.

[Niike]
0

Åh va stoor o fin hon är!:) <3

NinniH: Är hon inte tung!? :P

ciss
0

_Hon hade tänkt att köpa en BJ och para med sin franska vädur.

_Är inte det för stor viktskillnad mellan de två raserna? Eller? :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Quellii]
0

#14 Nej det är det inte ^^ Dom kan mycket väl paras, dock kanske hanen inte bör vara för mycket större är honan :)

Tina-A
0

#14: Fransk vädur tillhör jätteraserna, precis som belgisk jätte. Dock ska belgisk jätte väga 1,5 kg mer men är man så stor tror jag inte det är några större problem :) Belgisk jätte ska väga minst 7kg och Fransk vädur minst 5,5 men gärna mer.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Hoppar hon inte över kompostgallret, ninnih? XD

Zvintos
0

#13: Jodå, nog är hon tung alltid! =P Väger ju 7kg nu så. =) Men det är sånt man måste räkna med när man köper en BJ, att de blir väldigt tunga att bära. =) 

#14: Så stor skillnad är det faktiskt inte. =) Beror ju helt på hur pass stora dem är. Finns ju Franska vädurar som blir väldigt stora, uppemot 6-7kg och Belgiska jättar som blir runt 7kg. 

#17:Nej, det är hon för klumpig för. =P Möjligen att hon försöker trycka sig igenom, men det är hon för bekväm för. *skrattar*

Zvintos
1

Här kommer bilden jag inte hittade på imorse - Järnsaxa i mitt knä.

Noa-Nisse
0

#19. shit va stor och fin hon är!!

Den franska väduren är en stor sådan, den väger runt 6 kilo. och det är hanen. alltså skulle hon köpa en belgisk jätte hona! den är jätte söt!! den är madagskar färgad! =)