Märlor
Hej, jo vet någon vart det säljs märlor och elrör till biligt pris?
Tacksam för svar! 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Cheapy, jem&fix mm :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Märlor går att få tag på i de flesta byggvaruhus och järnvaruhandel. I vissa butiker kallas de för krampor. Elrör billigt vet jag att biltema har.
Även ÖB har plaströr och märlor
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#4 Inte alla Ö&B, här har dem inte det, inte plaströr i alla fall, märlor har dem.
#5 Ok antog att alla ÖB hade samma utbud, men då vet jag det. Vårt har iaf både rör och märlor.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#6 Ja jag tycker att det borde vara samma utbud men så är det med många andra butiker som t.ex lidl, citygross mfl , beror lite på vart man bor :)
Dem har dock märlor där ;)
#5 Era affärer har typ ingenting som vi andra har xD *skämt o sido…*
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#9 Hehe ;)
Ändå är det i Ronneby blivit utseed till ett av Sveriges bästa eller ja finaste :)
Krampor och märlor är olika, alltså de jag har sett så är krampor inte alls lika böjda och lätta att lägga upp bommarna på, inte lika breda heller, vad jag har sett.. Det finns kanske olika varianter elr nåt, men jag gillar inte krampor :/
Det är olika ord för samma sak!
#12 Nej, hur kan det vara det? de ser ju olika ut.. och är olika produkter..
#13: Det är olika namn för samma produkt. Krampor finns i flera olika storlekar. En märla är egentligen bara en tillböjd krampa.
#14 Aha, okej :)