Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 3504 ggr
natha-mjau
0

OT - Tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit inne på olika tatueringsforum men jag har inte direkt nått någon hjälp, tänkte att det kanske finns någon här inne som har bra fantasi&bra på att teckna som kan hjälpa mig med ideér till att göra klart min tatuering på armen.

Har en pojkvän som tatuerar så det är väl ett litet problem…
Har påbörjat något som jag inte avslutat, och påbörjat nått som jag inte vet hur jag ska avsluta.

Det ska täcka överarmen (kanske underarmen, om jag vågar, gör så sjukt ont)

Blommorna är körsbärsblommor och ska fyllas i med cerist och vara gula i mitten.

bambiiii
0

Fina :)oCH PUTELLIPLUTT!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

kaninjosse
0

Du kan ju alltid lägga in några små tatueringar som betyder något för dig och lägga dit prickar här o var, lite som rockabilly gadd ;)

natha-mjau
0

#4 jo.jag vill inte ha massa smått här o där utan mer att de ska höra samman… drf är det så svårt att få ihop det.

Lillhems Kaniner
1

Du kanske skulle fortsätta med grenen o få den att gå ihop med ugglans gren? o göra så att det ser ut som ugglan sitter i ett träd me små blommor runt dej? å sen färglägga ugglan lite så han smälter in me de andra :)

Du skrev underarmen, ja vill så jäkla gärna göra båda underarmarna men har inte gjort det då ja är rädd dom blir förstörda av kaninerna klor när de sprattlar, ha rätt fina ärr än så länge :P

natha-mjau
0

#6 kanske vore nått. Har även funderat på att typ avsluta grenarna och göra vatten och himmel runt om, så uggla ska flyta på vattnet xp men då är ju grenen med blommorna kvar…..