joo som tusan:P

Japp ^^

Oh Hampus med, fyy vad jag blev hårig ^^
#2 Roligt för dig med lång håret ;)

Skitkul va xD

Hahaha ;D Skulle vilja se dina kläder efteråt ;D
haha elr busan som ahr svart hår:P men vad ska man göra för att dom ska tycka om att bli borstade? busan gillar det inte…

#6 Gör en ny tråd och fråga ;)
Japp, dom har börjat fälla :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
OM de gör?! *skrattar* De ser ut som rugg-ugglor allihopa! =P

Hehe alla kaniner värkar vara igång ;)

Gizmo fäller som tusan!
Albin fäller inte alls..
Nepp de fäller inte så mkt, men för några veckor sen, då kunde man typ inte klappa dem:P
Absolut!
Självklart fäller de kaniner som ska ställas ut i helgen
Bara 1 av de andra fäller.
Cassie började fälla för ett tag sen, nu har oxå Channie börjat fälla lite smått ^^
Skalman har redan fällt all vinterpäls och har sin ljusare mjukare sommarpäls nu, iomed det är varmare nu och sånt :P
Medarbetare på Hundar.ifokus

Ingen av dem fäller speciellt mkt. Nisse fäller mest av dem och han fällre nästan inget alöls. Så skönt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
nepp, rex-päls, fäller inte så mkt, inte nu iaf ;)
JA men det är snart klart ( phu ! ).
nu börjar Channie fälla ^^ Cassie har sluta fälla redan :P
aa , dom gjorde X D

Breezer har snart fällt klart! 
min lille fäller också, fast det mesta är borta nu =) Han tyckte det var så skönt när man "drog" bort päls på honom! Det vart en STOR hög och det använde min sambo till flugbindningsmaterial. haha! Så den kom till användning iaf :D haha
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Trots att Silver bor inne året runt fäller han i drivor. Han gillar inte att jag drar bort tussarna men jag tycker att han ser så raggig ut så jag kan inte låta bli! Tack och lov börjar det faktiskt ge sig!
Den andra kaninen som också bor inne fäller på sin höjd 10 hårstrån…

Tjoffsen fäller lite fast han har vart inne sedan hösten.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
ÄNTLIGEN fäller Roxy xD Expo har fällt, Candy har också fällt
Hulda fäller, kan säga att när man borstar hon så ser det ut som man har ryckt bort all päls hon har. Och byxorna och jackan är ju inte så fina efter åt kan jag ju säga =P

Ja, mer eller mindre. Gubben och Skutt fäller inte så jättemkt nu, men har gjort det:) Figaro fäller inte så mkt, bara lite. Schneewitchen därimot är hemsk! Man blir lika vit som henne om man håller i henne^^…
Kramar