Film-hoppning!
Bambis nyaste kaninhoppnings film! dock är han nybörjare :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
tycker du ska sätta pinnarna längre ifrån varandra från det första.
Sen kan han riva pinnarna? om inte så ska du inte hoppa så, det är farligt.
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#1 jo jag tror han kan riva, det såg ut så
Duktig han var
1#han kan det! han har gjort det flera gånger, annars skulle inte jag använda de:)
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
2# tackar:)
Vad gulligt! Jag önskar att jag kunde lära min hollis att hoppa, men han vill bara äta gräs! Jag tycker att din kanin var duktig i alla fall! =D
5# tack så mycket! men prova med att träna honom på balkongen! eller ta upp honom och bär hobom över hindret så han vet vad hans ska göra! :)
Jag vågar inte ta upp honom på balkongen. =P Testade i förrådet, då gick det men där är så lite utrymme. Kan ju inte ha honom inne. Jag får vänta tills det blir snö ute x)
Duktig!
Dock tycker jag som #1 att du ska ha hindrena med minst 2 m mellanrum, annars jättefint! 
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Hälsningar Linnea
www.svartkanin.blogg.se
Han verkar gilla det :)
Men som flera sagt, större mellanrum :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
10# okej! ja det göt han,fast det beror på om han är hungrig hahaha
9# Duktig!
8# tackar :)
7# Ahha :/ ;)