Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 468 ggr
Mannez
0

Så förväntansfull!

På fredag så går min hona in på den 28:e dagen i dräktigheten. Så otroligt spännande. Hon var skendräktig? förra gången, så jag håller tummarna på att det blir nått denna gång! Min mormor har sagt att hon har börjat bära halm och gräva i buren. Så jag skall undersöka lite imorgon när jag kommer dit. Men jag är så otroligt spänd. Hoppas att det verkligen blir nått nu. Glad

Detta är både min och hennes fösta kull. Men jag är ordentligt påläst. Så om hon nu verkligen får ungar så får vi hoppas på att det inte går åt skogen som det oftast gör med förstföderskor.

Så nu håller vi tummarna!

Hälsningar Amanda och kaninerna

bambiiii
0

Vad roligt och spännande! vi håller tummarna och tassarna här :)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Mannez
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blivande pappa:

Ringmurens Putte (Cola)

Svart

Lejonhuvad kanin

Mannez
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blivande mamma:

Bella

Zobel japan (osäker)

Lejonhuvad kanin (dock fällt av nästan all man så det syns knapt att hon har man och lite långa öron, men, men)

-Fuzzy-
0

Lycka till!! Håller tummarna ! Våran Fuzzy har fått första kull för en vecka sedan.Hon är otroligt duktig och ungarna våxer så fort !!

Hjärtliga Hälsningar    Mariëlle och Janine Bos

www.nossanskaningard.weebly.com

Mannez
0

Dag 28:a imorgon då! Hoppas att det blir nått i helgen då. Skrattande Fast jag har ju fortfarande mina tvivel på att hon går tom denna gång med. Rynkar på näsan