Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 554 ggr
pepsi1
0

Hur gör man...?

Vi har precis förlorat vår lilla hermelinhona och det känns bara så överjävligt tomt och konstigt. Tårarna tar aldrig slut, möjligtvis för en kort stund, för att sen komma rusande igen som ett skenande godståg…

Förmodligen tar vår hermelinkille det lika hårt, han fanns i hennes närhet hela tiden. Det är nu som funderingarna börjar komma - vad gör vi för honom? Ska vi försöka hitta en ny kompis till honom, eller vänta, låta honom bo själv eller vad? Vad är rätt och vad är fel? Han blir 2 år i mars och är världens snällaste, goaste och mjukaste som finns. Om man tänker sig att skaffa en ny kompis, hur länge bör man vänta? Ska man försöka få tag på en lika gammal hona, eller en liten unge? Hona eller hane??

Hjälp mig!

En Pepsi men ingen Alice…

Fridaaaa
0

Om det inte märks någon skillnad på honom, så är det upp till er.
Blir han deprimerad hade jag skaffat han en kompis.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[EllenAlicia]
0

om en kanin bott med en annan kanin så känner den sig van vi det så jag tycker du kan köpa en ny!så var det när jag förlorade zäta:( då va Zingo ledsen men efter en vecka så köpte vi Zira :)

bambiiii
0

R.I.P Jag vill säga att kaninen kan bli så ledsen och dö! jag hade 2kaniner en kanin dog och den andra blev så deprimerad så den dog några dagar efter, den va seg och vägrade äta!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

BusBella
0

Om du ska köpa ny kanin ska du inte köpa en hane, även om båda är kastrerade.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla