Hö i karlskrona?
Någon som har stora hösäckar och vill sälja de i karlskrona? någon som känner/vet någon bonde i karlskrona som säljer hö?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Här finns en till länk ;)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
#1 Det första du visade finns i Mörrum står det ;) Bra bit ifrån Karlskrona :P
Och nr 2 har inget hö kvar när jag frågade :)
nr 3 vågar jag inte svara på
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 3 Ojdå, tog sökte bara på länet :$
#4 Ja vissa är kassa med som inte tar bort sina annonser när det är sålt :/ Sånt blir jag less på :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.