Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1210 ggr
oliiver
0

(K) kanin hinder

Hej !

Jag undrar om det är någon som bor i stockholm och säljer kanin hinder?, jag skulle jätte gärna vilja köpa ettpar om priset duger, tacksam för svar! :)

/Kram Betul ♡

[_hsleiufhbtv]
0

Jag har för tf 4 st hinder till salu :) priset för alla är ca 900:-

Klara.b
0

Annars kan man ju bygga kaninhinder själv Glad. Det är rätt enkelt! Du kan spika i lite spikar på en rundstav och sedan kan du lägga några pinnar på spikarna. Om du vill kan du måla!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Fridaaaa
2

#2 Du får inte använda spikar där du lägger bommarna

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Jölia]
0

#2 Är inte det farligt?

Fridaaaa
0

#4 Jo det är farligt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

:holmgreen:
0

Jo , det finns ju krampor o liknande … typ märlor som man kan sätta där som finns på de hinder som man köper :)

Klara.b
1

2# Oj det visste inte jag, jag ska genast bygga om dom.

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

westblom
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har 2 kanin hinder som jag skänker bort dom är hela det enda som är att dom behöver bättras på med färg

westblom
0

men dom finns i sandviken Gävleborgslän

Kassy
0

# 8 Kan dom skickas med post? Kan betala för frakten i sådana fall, jag bor i Bjuråker, Gävleborgs län

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

westblom
0

nej dom skickas inte med post tyvärr,känner du ingen som ska ut och åka åt Sandviken eller Gävle hållet

Kassy
0

# 11 Nej tyvärr :/

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

[_hsleiufhbtv]
0

Kan tänka mig 800:- för alla 4 vilket nästan inte är någonting då det bara blir 200:-/hinder.. :)

Suskiv
0

#13 har du bilder och kan du tänka dig skicka?

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

[_hsleiufhbtv]
1

#14 tyvärr kom du för sent, dom är nu sålda :)