(K) kanin hinder
Hej !
Jag undrar om det är någon som bor i stockholm och säljer kanin hinder?, jag skulle jätte gärna vilja köpa ettpar om priset duger, tacksam för svar! :)
/Kram Betul ♡
Jag har för tf 4 st hinder till salu :) priset för alla är ca 900:-
Annars kan man ju bygga kaninhinder själv
. Det är rätt enkelt! Du kan spika i lite spikar på en rundstav och sedan kan du lägga några pinnar på spikarna. Om du vill kan du måla!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#2 Du får inte använda spikar där du lägger bommarna
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Är inte det farligt?
#4 Jo det är farligt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jo , det finns ju krampor o liknande … typ märlor som man kan sätta där som finns på de hinder som man köper :)
2# Oj det visste inte jag, jag ska genast bygga om dom.
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
men dom finns i sandviken Gävleborgslän
# 8 Kan dom skickas med post? Kan betala för frakten i sådana fall, jag bor i Bjuråker, Gävleborgs län
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
nej dom skickas inte med post tyvärr,känner du ingen som ska ut och åka åt Sandviken eller Gävle hållet
# 11 Nej tyvärr :/
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Kan tänka mig 800:- för alla 4 vilket nästan inte är någonting då det bara blir 200:-/hinder.. :)
#13 har du bilder och kan du tänka dig skicka?
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#14 tyvärr kom du för sent, dom är nu sålda :)