Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 603 ggr
Eriikaa
0

En superbra kaninsida. :)

Tänkte dela med mig av en väldigt bra sida med mycket roliga saker till kaniner. Sidan heter http://www.zooplus.com/ och har verkligen ALLT.

Mat, torkade örter/bär/frukt, inne&uteburar, småhus leksaker och mycket leksaker som aktiverar kaninen på olika sätt. Hemsidan är på engelska och företagen ligger i Danmark. Personligen tycker jag att de har väldigt bra priser och väldigt snabb leverans som alltid levereras direkt till din dörr, oavsett om det är ett stort eller litet paket. Det är lätt att betala och kundservicen är verkligen underbar. Jag har köpt både en stor utebur därifrån och även andra små saker.

Jag vill gärna rekommendera det åt er, och om ni beställer något hoppas jag att ni blir lika nöjda som jag! :)

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

[EllenAlicia]
0

ska just kolla in den :)

zezagena
2

Njaa, jublar inte själv, ex kanin-inneburen har ej godkända mått (H 44 cm) Gnagarboden här hos oss mkt bättre tycker jagFlört

Eriikaa
0

#2 - Har faktiskt inte kollat på inneburarna då jag har en utekanin. ;) men smaken är som baken. :)

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

zezagena
0

Absolut Skrattande o om du ex bor i Skåne så har du ju nära till denna..

Fridaaaa
1

#3 Inneburar ska ha minst samma mått som uteburar :) Så det spelar ingen roll ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Clariiz
1

#5; Tror att hon merar att hon inte kollat på inneburarna på sidan. Eftersom hon själv har utekanin = ingen användning av innebur.

Gillar verkligen den sidan! Men har dock aldrig beställt något.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Eriikaa
0

#5 - Det vet jag. Precis som #6 sa så menade jag att jag inte kollat måtten på burarna, eftersom jag inte tänkt att köpa någon sådan. ;)

#6 - Den är verkligen toppen! Du borde beställa något. :)

Suskiv
0

Jag gillar också sidan, men har som sagt inte beställt. Funderar dock på att beställa stora gallerhagen med tillhörande hus, det skulle nog uppskattas och var inte särskilt dyrt heller.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

[EllenAlicia]
0

nja den är väll okej :)

Eriikaa
0

#8 - Det tycker jag absolut att du ska göra! :)