din kanin = modell? (;
Hur många bilder har du på din/dina kanin/kaniner sammanlagt?
**Själv har jag 334 bilder, + ett antal kopior som troligtvis har blivit redigerade eller något, (dessa har jag inte räknat med)
**_Bilder som du ska räkna med, ska innehålla bilder på din kanin, inte någon annans. (: ,, dock får bilderna vara på din kanin + någon annans kanin. ,,
_Så, NU! Plocka fram alla bilder och räkna ihop dom, sedan kan vi räkna ihop allas bilder, och se hur många bilder alla har tillsammans, här på kanin.ifokus! :D
JAG BER ER: Håll er till trådens "tema" , vill ni disskutera något annat än det som tråden skapades för, får ni mer än gärna starta egen tråd eller PMA till varandra!!!
/Senavere & kaniner.
Det blev prick 400 om jag ränkar mina kaninungar :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#1 - okej :D
Gud, orkar inte räkna.. Enskilt/tillsammans? =)
Gör en gissnign..
Roxy - 300 säkert. Inte alla sparade, dock
Candy - 300 säkert där med.
Expo - 10 som jag tagit själv :P Har inte varit intresserad av att fota på senaste tiden.. :P
Räknas kaniner som är födda här, men som flyttat? typ kaninungar? eller måste man äga dem just nu? :P Så jag vet hur jag ska räkna
mellan tummen å pekfingret har jag ca 600 bilder på mina underbaringar om man räknar med de jag har hos anneli oxå(där dom står)
det är jätte lätt att räkna!!man drar med musen över alla bilderna så de blir blåa sen klickar man på delete och då står det typ vill du ta bort alla t.ex 125 objekt?då ser du hur många bilder det är.och sen klickar du på nej såklart för ni vill juh inte ta bort alla bilder på rea niiner elr??

jag kan inte räkna mina!
jag har så många. Ända sen Smulan var liten och hon är snart 3 år och jag har på dem andra kaninerna och kullarna så jag har väldigt många bilder.
Har runt 25 000 bilder på mina kaniner.

Jag har nog flera hundra bilder :)

Inte orkar jag väl räkna ;) Alla är ju på olika program och olika datorer, men i mitt senaste program på BARA hampus så är det 85 st. Har inte räknat med på ddom andra rubrikerna :)
jag vet inte kanske.. typ 150 bilder.. men varav 10 som jag är riktigt nöjd med ;P hihi
Medarbetare på Hundar.ifokus

Ett par tusen…
20 000 bilder på mina kaniner på datorn
40 000 på disker.
Bilder tagna sedan 27 maj 2006 tills nu!
Har 506 bilder i min "Mina kaniner" mapp,
men så har jag en massa andra mappar på datorn där jag vet att jag har bilder på kaninerna.. så jag kanske har 800 bilder eller nått på dem..
Å så har jag skrivit ut några hundra på en skiva!
jättemånga bilder har jag. 400 eller så.
#6: Jag har alla mina bilder på olika ställen, då funkar de inte :P

ojjojjojjj , vad mycket. xD
Oj, orkar inte räkna alla bilder ^^
- Mvh Emma

Har lite över 300 st, men det är typ mest för att jag inte har orkat radera dom misslyckade ^^