Kaninhoppning på vintern
Går det att hoppa Kaninhoppning på vintern med sina utekaniner??
Är det någon som har gjort detta?
Hur länge kan en utekanin vara ute och leka i snön? Även fast dom är utekaniner borde dom ju börja frysa efter ett tag tycker man :P
ingen som vet :(

Nej, tyvär. Men jag skulle aldrig ha min kanin länge ute på vintern :)
#2: Är din kanin en ute eller innekanin??

#3 Innekanin på vintern :) Är dina ute?
#4: ah dom är ute. Då kan dom vara ute och leka i snön liite längre :)

#5 Jaa ;) Tycker dom om snön?
#7: Vad härligt :D Gillar den bilden
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#7 Hehe, vad gulligt ;)

shiiiit hur kan dom hoppa så högt ?! :O :P
tkt Blixten hoppade högt när han hoppade 40-50 :) enkel hinder ^^

#7 & #10; Vilka fina bilder! Ser så härligt ut när dom hoppar!!!

Jättesöta bilder ;D
Min kanin är en utekanin, och han är ute dygnat runt, fast han kan ju gå in i sitt hus om han skulle frysa
Jag är ute och går med min kanin ca 20 min om dagen, även nu på vintern. Och hon är innekanin, men hon verkar itne frysa, en vi har inte haft kaller än 5 grader, så det är ju itne så kallt…

#15 Akta bara kaninen blir förkyld. Fast om det inte har varit över 5 grader så. Här hade vi en dag -28 ;)
haha min kanin är "penskonärad" eller hur det stavas 
men hon verkar gilla att hoppa men jag tycker hon är för gammal för att börja hoppa hon kan ju skada sig eller något sånt,,
#17: Hur gammal är kaninen då? Har själv en kompis som hoppar med sin 9-åriga kanin :)
Att hoppa med kaninen trots dem är gammal är inte farligt, den bygger ju upp muskulaturen och håller den i trim. Men man bör nog inte hoppa allt för mycket och högt, men små hinder är nog inga problem. Men vill kaninen inte, så ska man ju inte hoppa alls med den.
Våra är ute på vår/sommar/höst och bor i min lekstuga på vintern. Våra får hoppa i vedboden på vintern, där finns det gått om plats för upp till 6 hinder. Jag hoppar inne dels för att då spelar det ingen roll om det är minusgrader, snöstorm och så ute. Dels så står hinderna bättre på 'fast mark'. Men visst går det att hoppa ute!
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Jag brukar hoppa mina kaniner i mitt stall på vintern!

#20: Är det inte för hårt att hoppa på betonggången när tassarna tar i marken?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Mina kaniner är ute kaniner och det går jätte bra att vara ute och hoppa de älskar snön!!! fast det klart att degillar sommaren lite mer;) Men hoppa går jätte bra har tyvärr ingen bild men brukar göra det!!
#21: Hon kanske har någon matta eller något annat under ;)

Svar till ciss vi hoppde ju me moa,nisse,millan,lilan och sotis i stallet=O
Sålänge det inte är jättehög snö brukar jag träna ute på vintern.. =) Men jag brukar ofta hoppa inne på vintern annars..