Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 363 ggr
MajaL
0

Behöver en logga!

Håller på att bygga en sajt för alla mina djur. Inte bara kaninerna. Blir nog riktigt bra när det är klart. Men jag behöver en logga.

Jag har gjort en logga till min sajt (www.majalind.se) men orkar inte göra en till min djursida. Eller orkar och orkar, det blir inget bra! Har försökt och är på vippen att ge upp.

Ledord som ska inspirera loggan: Mur (ja, en mur, en sån gjord av tegel oftast), kaniner, vattensnäckor och djur. Alla möjliga djur kan ingå i loggan. Tänkte fylla sajten med fakta om alla möjliga djur nämligen.

Kan dessvärre inte ge så värst mycket betalt. Men en länk till en hemsida/blogg och liknande bjuder jag självklart på från min sajt. Om du får till en bra bild som jag kan ha som logga. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

natha-mjau
0

Min pojkvän startar upp sitt företag i febaruari, där han designar loggor, hemsidor, cdomslag etc.
Han kan säkert göra en gratis åt dig eller för en liten peng, då han behöver olika loggor att visa upp.

http://www.facebook.com/pages/Daniel-Larsson/133409623413948
där är hans facebook sida, så kan du se lite vad han ritat.

MajaL
0

#1 Låter ju intressant! Vill du fråga honom?

Länkar så klart till hans hemsida om han har någon. :)

Viktigt är bara att bakgrunden är tom. Som du kan se att den är på min hemsida som finns i min signatur. Annars kan han få ganska fria händer. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

natha-mjau
0

#2 visst de kan jag :)
gör det nu direkt!

natha-mjau
0

Du kan maila han på danielaimfts@gmail.com
och beskriva hur du vill ha det och allt som är bra att veta :)

MajaL
0

#4 Ypperligt! Tackar! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se