Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 578 ggr
[Airo]
0

Gott nytt år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gott nytt år önskar jag och kaninerna !

Det började smälla vid 18:00 tiden här , ingen av kaninerna har reagerat konstigt vad jag har märkt , inte ens de nya kaninerna som aldrig varit med om nyår förut ..

Hur går det med era småttingar !? Glad

Lilla Zorro på bilden ..

Zvintos
0

Lilla Ulva är inte förtjust i smällandet. Hon sitter i sitt hus och trycker. Men sen smäller ungdjäklarna precis nedanför balkongen.. Foten i munnen

dermot
0

Har inte smällt alls här, så vet inte :O

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Airo]
0

#1 Oj , låter inte kul D: du får se till att kasta vattenballonger på dom !Flört

#2 Jaså ? vilken tur ! ;o

[Jölia]
0

Här har det smällts sedan typ fyra dagar tillbaka några gånger om dagen, men nu smäller det rejält.

Ingen av mina kaninerna beter sig konstigt fast de flrsta aldrig upplevt fyverkeri.

ponnycheyy
0

Våra är döva och blina än så dom märker inte så mycket:)

dermot
0

Våra grannar är minsann duktiga! 20 minuters smällande inte mer! Trodde de skulle hålla på i timmar, men inte då! Har inte varit ute ännu, sä vet inte hur det gått för dem. Men det har säkert gått vra :) Kan ju inte vara mycket värre än åska.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

NaDa...
0

Ahh Mina kaniner har varit ute på nyår alla nyår (typ) och även om jag vet att de har klarat sig varje år så är jag orolig. ;)
*Nojjig matte*
Här började de knastra på klockan 6 tror jag… men inga stora raketer utan små smällare.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

CorneliaAndersson
0

Här har det pangats i några dagar, dock ej lika mycket som nu.. Var ute å kollade kaninerna. 3 har ej varit med om detta förut. LITE uphetsade men inget direkt allvarligt :P Skönt att kunna krypa ini ett hus som är smockat med halm;)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus