Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 364 ggr
Horsepower
0

Jippi!10 dagar kvar!!

På söndag 20 maj(förhoppningsvis) kommer min pappa och vi ska gå och köpa kaninbur,kaninsaker och kanin!!Är lyckligast i hela världen,kan inte sova på kvällarna för jag är såå upphetsad!vet inte vilken kanin jag vill ha,men det finns en vit med bruna fläckar ursöt!!och en ljusbrun lejonhuvad/hermerlin   hemskt söta!!hoppas jag får köpa båda!!ska köpa en extra stor bur så att jag kan ha 2 niner och om de skulle vara kille o tjej skulle jag kunna dela på kaninburen med en hög bräda tills jag får tid hos veterinären för kastrering :)  Läääängtar,har läst att man bör skaffa 2 niner om man går till skolan elr jobbar så att de 2 kan sysselsätta varandra medans man själv är borta…aja,var bara TVUNGEN att skriva av mej!

KajsaM
0

Kan förstå att du länktar :D

babsan
0

åhh, va trevligt =D grattis !!

myriis
0

Bör skaffa två kaniner, tror det är lite lögn.. :P Visst kan man skaffa två kaniner, det går säkert superbra! Hoppas dem trivs ihop!
JAg är med mina kaniner 2 timmar per dag var, går i skolan/massa läxor + hundar och flera timmar vi datorn :P Dem klarar sig bra ensamma =) Min kompis har bara möjlighet att åka till sina kaniner en gång om dagen. alla bor ensamma och mår super;)

ciss
0

Kaniner är inte flockdjur och behöver egentligen inget kaninsällskap.

Kul att du ska köpa kanin! Vars ska du köpa? Uppfödare eller djuraffär?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#3 Visst funkar det också, men de har nog roligare med sällskap, dvs om de trivs ihop.

#0 Grattis! Vad roligt!

myriis
0

35: Jo såklart. Kaniner kan trivas super ihop! Det jag reagerade på var " Bör man köpa 2 kaniner" :P

Horsepower
0

OMG!!Pappa ringnde nyss och sa att han skickar över pengar till mammas konto imon så jag kan köpa kanin imon!!ska köpa i djuraffär eftersom jag letat efter uppfödaremen hittat inga kaniner jag gillar och i våran djuraffär tar dem superbara hand om sina djur jag har redan 2 favvisar!!:D

SaraB
0

#7, gud vad kul! ;)
Det spelar egentligen ingen roll uppföd eller djuraffär så länge du inte ska avla på dem. (Du kanske kan få stamtavla!)
Vad bra att djuraffären tar bra hand om dem! Du bor typ i Gbg va? Jag vet en bra djuraffär där, där de tar mkt bra hand om djuren! Zoo Center Bäckebol heter den! Lycka till! :D

ciss
0

#7: Vad roligt! Det finns uppfödare över i hela landet, till och med i lilla Skellefteå där jag bor, så ifall man letar noga hittar man, men det är ditt beslut. Ska du ha Hona eller hane??

www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Vad roligt!! Det är idag ju? :D Ser fram emot bilder, hehe!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Quellii]
0

Vad härligt ^^ Du får äntligen din kanin/-er :) Lycka till med dom, och glöm inte att fota massor ;D
Photoniq

ciss
0

;D

www.frihetenskaniner.se

Horsepower
0

våran zooaffär heter  oxå Zoo Center.Eller det tar högts fyra dagar innan pengarna kommer till mammas konto.jag ska nog köpa en lejon/hermerlin men det finns en vit hermerlin med bruna fläckar ursöt!Jag vet inte vikken jag ska köpa?!?vill helst ha en hane,men en hona går oxå bra…

Gaah,sitter i skolan på världens segaste datorer!!!

[Quellii]
0

Hihi ^^ Vad du måste längta :D :D

SaraB
0

Så du ska inte köpa den idag?

Horsepower
0

Jaaa,jag längtar verkligen!!längtar sönder mej!!

Nej,inte idag.Pengarna har inte kommit än!!:'(Hoppas de kommer imon!!hur lång tid tar det att överföra pengar från norge till sverige??från konto till konto asså

KvirrZ
0

Vad roligt! :D
Längtar till jag får hem min lille också! :)

- Mvh Emma

Horsepower
0

jaa,ska ta massor med bilder när den är väl hemmastadd i sin enorma bur som jag ska köpa!!

SaraB
0

#18, ska den bo ute eller inne? :)

Horsepower
0

#19 inne,har bara en minibalkong och det finns inte plats eftersom det massa saker som står där så det fick bli inne nin!;D