Tränar för mycket
Hej,
Jag tränar kaninhppning med mina kaniner för mycket så ska göra något annat också har någon något ipps på vad man kan göra utan att träna Kaninhoppning?
P.S sig till om ni inte fattar jag är inte alltid så bra på att beskriva.
Ja det gör jag men tack för tippset endå har du något annat förslag där jag kan mer umgås med kaninen?
Jag brukar kela med mina, och vår & sommartid sitter jag mycket i hagen med mina :) Och så har jag dem i sele om det inte öser ner regn eller snö. Innekaninen får springa lös så mycket som möjligt i huset :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Två dagar/vecka tycker jag låter mycket ?
Min kompis tränar typ max tre gånger i månaden.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
# 3 Tack för tippset!
#4 Man behöver ju inte träna höga hinder osv, utan t.ex små hinder osv :)
Hört många som tränar så, som itne tävlar då, dem som tävlar tränar nog inte lika ofta:) Och som jag skrev, max 2 dagar/vecka:P;)
tack ,
Men jag ska nog börja tävla 2 gg vecka för om jag tränar 3 gg i månden så glömmer min kanin ganska lätt bort och som sakt det är bettre att träna korta stunder offtare en tvert om.
#6 iof ;) är inte så insatt i hoppningen :p
#7 Tänk på att inte trötta ut din kanin bara ;) variera hinderna och så, annars kanske dem inte tycker det är kul särskillt länge.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 Tror mycket beror på kaninerna med :)
Jag hoppar 2 av mina lite på skoj, så blir inte så länge och då högst 1-2 gånger/vecka men jag tävlar inte heller:)
#9 Givetvis, men jag hade iaf inte viljat hoppa hinder efter hinder flera dagar i veckan :p Men i alla fall så ska det nog gå bra om TS börjar lungt och försiktigt :)
// Anka
#9 Tack