Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 438 ggr
KajsaM
0

Bus Hampus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh min lilla busiga Hampus! Han skuttar fritt i källaren, men tyvär hoppar han över till frysen men i mellan där har jag en bräda som är 1m hög och han hoppar! Sedan brukar han sitta i bokhyllan bredvid och där råkade jag ha min apa som jag hade när jag var liten. Städade lite idag och hitta min apa helt sönderbiten Skrikandes Alla bitar låg bredvid. Åhh lilla dumma Hampus,  om han inte vore så söt så skulle det inte gått bra för han ;) Dessutom har jag kommit på att han i ca. 4 månader ha juckat på mig, och inte gräft som jag trodde… Åh lilla söta Hampus Flört

Bilden: Hampus mördaroffer!

ciss
0

Hampus, åh vad jag gillar honom! Han är så grymt söt! :-)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

huldisen
0

Stackars apan =P

Horsepower
0

Haha,stakars lilla apa!!;/

Tina-A
0

Hahaha :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Joo ^^, Min älskade apa :D

En bild på busen sj :)

amand
0

Vilken buuse! xD

Poseidon
0

hahahaha lille "kriminella" Hampus :D

KvirrZ
0

Stackars apa ^^

- Mvh Emma

KajsaM
0

Hehe jo, busis ;)

Boyen
0

Min kanin Minihopp brukade försöka "para" sig med min hand innan han fick para sig med en riktig kanin

P.S. Kaninen på min bild är inte Minihopp utan min kompis kanin. Minihopp är en lejonhuvad dvärgvädur som är vit/grå

Bilden: Är en sne bild på Mini för några veckor sedan

Eriiika
0

dumma hampus..:P stackars din lilla apa!

KajsaM
0

Ja, det var vad jag sa, Dumma Hampus ;D

[Niike]
0

Hahah! Stackars apa!:/ Oh Hampus sötisen kan man ju inte skälla ut direkt heller:P

Eriiika
0

alltså jag började allvarligt skratta hära för mig själv vid datan när jag läste dethär bara för att jag vet hur dom dära rackarna kan vara:P jag fick ett snoppsugrör av min syrra när jag fyllde 16 och dan efter så hade busan vart uppe på bordet och bitit sönder kulan *HAHA*