Rädd!
Asså seriöst. Jag har panik. Alla skrämmer mig med att jorden snart ska gå under, när alla planeter ''ställer sig på en linje'' Jag är jätte rädd för det!
Det är därför jag ej kan somna på nätterna, jag sitter uppe på datorn tills jag inte orkar längre och somnar med datorn i famnen. :(
Nu ska vi åka å kolla på eventuell sköthäst. Det är för bra för att vara sant för mitt liv, är det ett tecken på att det snart är slut med oss?? O,o
Håller på att spy av tanken!
*Tvungen att skriva av mig*
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Du kan ju trösta dig med att om jorden går under så känner du inte lika mycket om du sover medan det händer.
Skämt åsido, men jag kan ju lova dig att inget kommer hända med jordklotet, det är många herrans år kvar innan den och vi utrotas.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Mamma säger med det men har panik. Jag är 14 å känner mig som3 med den här paniken!
/ Cornelia Andersson,
Kan säga att du är inte den enda med den känslan, och jag är 18. 
Men som Wand säger inget tyder på att de ska hända :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Haha nejdå! jag lovar dig ingen vet,det är bara gud som gör det! <33 det kommer aldrig göra det! tröstkram till dig! och lägg dig nu lillevän :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Det värmer….
Tur att det ej mobbas här iaf. Hade jag sagt det i skolan hade jag fåt byta skola direkt!
/ Cornelia Andersson,
Du kan ju tänka hur många gånger somalla möjliga människor sagt att jorden ska gå under.
Det är ju nästan fler än 1 gång per år! Och inget har ju hänt, eller hur?
Jorden kommer försvinna genom att solen sväller upp något enormt innan den slocknar och slukar allt i sin väg. Men det är flera miljoner år kvar tills dess, och det ev. liv som finns då kommer dö långt innan solen når fram av uttorkning och svält.
Om nu inte de varelserna flyttar till Mars (som kommer bli lagom temperatur och miljö att leva i). Fast även mars försvinner ju ett tag efter jorden.
Så du kan andas ut! För jag kan slå vad om att det inte finns en endaste människa den dagen jorden går under.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Håller med #3, jag kan också bli rädd för liknande saker trots att jag snart är 18.
Man har den där obehagskänslan i magen trots att man VET att inget kommer hända egentligen. Ungefär som när man är ensam hemma - Man låser alla dörrar och VET att ingen kan ta sig in, men ändå är man rädd att någon ska hugga tag i fötterna när man går förbi en säng eller soffa, hahaha.
Men var inte orolig! Inget kommer att hända. Planeternas platser har inget med jordens undergång att göra, mer än att det kan bli någon "störning" i atmosfären. Det är ju som när månen skulle vara närmare jorden än den varit på… ja, mångamånga år. Alla sade att ja, det kommer bli tsunamis och jordbävningar världen över. Men vad hände? Ingenting!
Gå du och sov. Om något händer så kan du ju skylla på mig då. 
Hmm alla planeter i en linje grejen får mig bara att tänka på Hercules filmen. Vem vet vi kanske väcker titanerna istället x3
Ingenting kommer hända, jorden skulle ju ha gått under en jäkla massa gånger innan enligt folk juh. År 2000, vem kan glömma det? och allt om att den skulle gå under nu 2011. Va lugn och njut av livet.
DESU!~
Men tänk då om vi har ett nytt liv då och tänker samma som nu? Att vi ska behöva lida något så enormt. Tänker på min familj å mina djur :''(
/ Cornelia Andersson,
Ingenting att oroa sig för, dom som gör action och sci-fi filmer måste ju ha nåt att skrämma folk med så nu använder dom mayakalendern.
För ett gäng år sedan så var det handhållna kameror och "dokumentärer" om hur ungdomar går ut i skogen för att hitta en häxa och aldrig kom tillbaka, man hittade tydligen banden dock (palmface) Min kompis var livrädd för hennes mindre sympatiska vänner sa att det var en riktig dokumentär…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Nästa "undergångs datum" ska väl vara 12.12.27 ?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#11 Japp, om exakt ett år. För då tar mayakalendern slut - suck -.
Har för mig att mamma sa att de sagt att jorden skulle gå under 1993, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2004… osv osv. Men inget har hänt! :)
#7; haha de med dörrar och fönster känner jag igen. Sen springer jag alltid bokstavligen in på mitt rum för att jag tror där är ngn i mörktet, men den hinner inte ta mig om jag springer.. x''D *knäppa tankar*
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
12.12.27 D''xMAMMA!!
/ Cornelia Andersson,
Dom sa ju att alla datorer skulle sprängas & att flygplanen skulle störta eller nåt sånt år 2000 :P
Men jag är också livrädd, men jag tror ändå inte det kommer hända.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
jag lovar er det kommer inte att hända något! jag vet det<3333 tröstkram till er alla som är rädda!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Precis som #13 säger så har det sagt hur många gånger som helst att jorden ska gå under.. Och jorden är ju fortfarande kvar.