Burritning
Har gjort en burritning på en bur jag evetuellt ska bygga upp på vår balkong. Hur tycker ni den ser ut? :) Har inte mätt ut än, men tror att det blir 120 på längden :)
Kommer troligen inte ha 4 fack utan endast en "övervåning" och en "undervåning". Där kommer två nya kaniner att bo. Två kaniner som jag kommer att hopptävla med.
Mina föräldrar går med på det om jag fixar allt själv. Bygger bur, skaffar en ordentlig transportbur där alla kaniner får plats och som inte tar mycket plats.
Måste även bygga en liknande bur till vårt landställe om kaninerna ska kunna följa med.
Så, vad tror ni? :)
(Jag kommer självklart behålla Moses inomhus hos mig! ;D)

Kan också tillägga att själva balkongen ska "buras in" i sånt fall :)

Jag tycker det ser perfekt ut!

#2 Tack :D
Haha, jag kanske inte kommer bygga själv ändå. Är rädd att något ska bli fel. Ska nog köpa en bur ;) Men något liknande den jag ritat! :D

Hehee :D Så du ska ha två hopp kaniner?

#4 Ska börja med en, och om det funkar bra kanske jag skaffar en till ;)

Roligt :D
Så kul! Tycker den ser fin ut! Om du känner någon som är bra på att bygga , kanske din pappa/mamma/annan släkt eller vänner kan du ju ta hjälp av dem. Jag tycker det är bäst att bygga egna burar för då får man ju dem precis som man vill ha dem…Om man inte hittar någon som är helt okej förstås!

Denna bur kommer inte att byggas xD Bara så alla vet. Men den som vill kan ta ritningen :)