(S) Milleniums Kelpie
En snygg, liten hane ur Milleniums kaningårds Naturväsen-kull letar fortfarande ett hem att flytta till! (Kjell har bott hos mig på foder då uppfödaren inte hade plats att ha honom hemma)
Milleniums Kelpie eller Kjell som han kallas här hemma är en urhärlig kille men en massa energi. Det är inte ovanligt att han flyger runt i hagen och gör sky-höga glädjerus. Men samtidigt som han är ett riktigt energiknippe är han också väldigt kärleksfull. Så att sitta och mysa en stund har han inget emot!
Hoppningen har Kjell hitills haft väldigt lätt för. Lättbanor fixar han utan några som hellst problem och hoppar med en fin, luftig hoppstil. Dessutom tycker han det är superkul vilket gör honom till en lovande hoppkanin med bra inställning. Dock så är det anndra saker runt omkring som är mer intressant. Men ännu är Kjell väldigt orutinerad så med lite mer rutin så kommer detta bli en riktigt häftig kille, det är jag säker på!
Kjell har endast hunnit tävla en gång och inponerade då väldigt mycket genom att vara väldigt frammåt och kaxig och inte ett dugg rädd för nya ställen!
Hade gärna behållt den här killen om jag hade haft plats och tid…
E: Snöflingas Trollfaks- Rak: ELIT Krok: ELIT Höjd: ELIT (70) Längd: Ej Startad
e: Ch From Above
u: Grenens Orion
U: Glädjens Ärofull - Rak: ELIT Krok: ELIT Höjd: ELIT (75) Längd: ELIT (200)
e: Axl Rose
u: Xenon av Granit
Kjell är även halvbror med Milleniums CH Spicy Wheel Barrel och Milleniums Hot & Spicy
Om du är intresserad av lillkillen eller undrar något:
Hör av dig till mig: samocleo@hotmail.com
Eller till Kjells uppfödare: michelle.elofsson@hotmail.com

Han är så fin!
Putt :)
riktigt fin!
varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns
Ja, men han kommer bli ännu snyggare! Kopia av pappa trolle som är sååå snygg :)
var finns han?
Han finns i Skåne, Ängelholm:) men transport brukar lösas:)
Har en vän som bor där :) är sugen men vet inte vad killen tycker med ännu en kanin… har ju 2 hanar nu som det är och en tredje kan bli lita dramatiskt… men sugen på en hoppkanin, om man ska börja hoppa :)
Ja, men har du hanarna isär funkar det ju:) Han är väldigt positiv till hoppningen, och såå snäll, så är en bra första hoppis:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Film på snyggingen :)
Åh!! Så sjukt fin!
Hade jag fått ha en till kanin så hade jag inte tvekat en sekund :P Fint hoppar han oxå :)
Ja han är fin:)
Putt:)
åh, duktig :)
ja, jo men vi hoppas på att ha våra hanar ihop. Måste kastrera den äldsta först då han är lite väl kärleksfull och lämnar ingen kanin ifred vare sig det är hona eller hane… Ett under att han inte juckar på hundens svans! Tråkigt om vi inte kan ha dem ihop, vill inte ha massa burar överallt, så bra som det är just nu då dem har ett eget rum i köket med hus & byggnader att leka i/på :)
Ja det är ju roligast såklart, fast är ju ganska ovanligt att man får hanar att gå ihop. Du får tänka på saken:)
#15 Du får tänka på att de kan skada varandra rejält, även fast de är kastrerade.
Vad söt han är TS! Hade jag varit "hoppare" hade han säkerligen fått komma hit 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
.