Älskart!
jag vill bara skriva att jag gillar Kanin.ifokus väldigt mycket, massa trevliga människor, super fina kaniner och alla tycker verkligen om sina kaniner.
utan denna sida hade jag inte fått reda på så mycket som jag har nu :)
så vill bara tacka kanin.ifokus för att ni har denna sida :D
kram på er Och ha en super härlig GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
Tack detsamma! :D
Harockså fått mycket hjälp här. På bara några måander har jag fått hjälp med ''grunderna'' av Avel och till sommaren planaerar jag att ta min första renrasiga kull! :D
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Älskar också sidan har tillochmed blivi startsidan på min dator, man lär sig så mycket och lika mycket när man lär ut:)
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Jag vet inte hur mycket jag har lärt mig på de månader jag har varit här (hittade hit i april)…
Mina har fått ett mycket bättre foder och i rätt mängd till att börja med, med hjälp flera duktiga här inne!
Sedan en massa annat!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#3 Mina har med fått rätt mängd foder x''D Innan har de varit små köttbullar x''D
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#4 Haha x'D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag har fått färg hjälp även rashjälp, lärt mig massa olika färger :D
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Jag har verkligen blivit duktigare på kaniner ´! tack sååååå jätte mycket allihop!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Gillar denna sidan med, man lär sig en del:)
Och kul med folk med olika erfarenheter.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.