(s) Flertal goa kaniner
--Pga rasbyte + en kompis kaniner så har jag endel kaniner till salu.
För det första så finns kaninerna i Uppsala, priset är inte hugget i sten utan mer som en riktlinje och hemmen är absolut viktigast. Det finns fler bilder på kaninerna om så önskas och nya kan tas. Transport brukar inte heller vara så svårt att hitta.
För att ta kontakt skriv helst mejl då jag ev inte är inne här så ofta.
Min mejl är: mooln-@hotmail.com
Först ut är Krusbodatorps Charly. Han är en svart wienertecknad (endast blåögd) dvärgvädur med rexpäls. Han är otroligt bra rexpäls och helt okej exitör. Han är gudasnäll och världens goaste kille.
Han har fått tre kullar med underbara småknoddar.
Han älskar att hoppa och vara ute och röra på sig, även perfekt avelskanin. Han är född 2010-10-04.
Hade tänkt 400 kr för honom.
Efter det har vi Dragongårdens Heidroos som är dotter till överstående Charly. Hon är blå ej wienertecknad med rexpäls. Mamma är ej wienertecknad och är havana färgad. Hon är en av dom goaste och kommer när man ropar på henne i hagen. Jätte trevlig att hålla på med och underbar att kela med. Perfa kel kanin men kan även tillföra något till aveln även om hon har lite svajiga öron och lite halvbra rexpäls. Hon är född
Tänkte väl 400 kr för henne också!
Nästa jag har är Kvicks Vimsiga Julle. Han är egenuppfödd och har pappa som Charly(överstående) och mamma som Kvicks Hunter. Hunter är normalpälsad, brunzobelsiames wienertecknad blåögd. Julle är rexbärare och är vitblåögd. Hur go som helt och så himla trevlig. Älskar att bli klappad på huvudet och gosa. Påbörjad hopptränad och är riktigt duktig. Älskar att få röra på sig!
Han är född 2010-
Tänkte väl 300 kr för honom.
Nu är det då min kompis första kanin som är ute. Det är Stjärnornas Naxos. Naxos är svart wienertecknad normalpälsad. Han är som en hund och springer mer än gärna efter en när man är ute med honom. Väldigt duktig hoppare men är väldigt människokär så det är oftast roligare att hälsa på matte än att hoppa. Han är väldigt söt och gullig och väldigt trevlig. Han är född 2009. Exakt datum kan jag kolla upp. Hon hade nog tänkt runt 300-400 kr för honom.
Sist men absolut inte minst så är det Lingongårdens Ville. Han är en lillatyskvädurs kille som är viltgul manteltecknad. Han har stamtavla och är reggad på 93,5. Han är helgo och världens sötaste. Ville är född 2005 om jag inte minns helt galet. Kan hoppa, dock inte så högt, och älskar det. Väldigt rolig att ha och göra med då han gör knasiga saker helt tiden. En väligt kramgo kille som gått som avelskanin förr. Har fått fina ungar och även hoppkaniner som gått bra för. Han letar ett bra sista hem så pengarna är inte att tänka på. Rätt köpare får rätt pris. Symboliskt summa. Han vill bara ha ett bra sista hem!
Hör av er om ni är intresserade eller har mer frågor. Mer bilder och info finns på min hemsida.
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#5 Vilken go lite köttbulle!
Önskar man hade plats 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Hur go som helst 
Verkligen otroligt fin Ville!!:D kanske man kan försöka övertala mamma och pappa:) När är han född exakt?:)
#9 Kollar upp det ikväll :) han är världens goaste!
Vad ska du börja med istället?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#10 toppen!
Han ser ut att vara en riktig mysig kille! :)
Vi får se helt enkelt just nu ligger intresset lite på is och hästarna tar väldigt mycket tid. Vi får se helt enkelt
Jag återkommer om datum exakt imorn, är även en till som är väldigt intresserad av honom!