klotång!
Hej! igår så skulle jag klippa Bambis klor,jag provade med klotång först men Bambi sprattlade, bet på klotången och var LIVRÄDD för den! då provade jag med en vanlig sak som man använder för barn när man ska klippa naglarna asså människor då! och det gick super duper,han reagerade inte ett duggg och bara kollade på den saken(jag vet inte vad den heter!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Nagelsax menar du?
Vd är det för slags klotång du har?:)
Mina kaniners klor går nte med nagelsax, går bara till marsvinen ^^
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
1# Hehe ja jag menar nagelsax! jag har en mellan klotång men den klippte Bambis naglar innan men inte igår så jag fick använda nagelsax!
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Man ska inte använda nagelsax till kaniner, de ska ha en riktig klotång. nagelsaxar är till för människor. ^^
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Jag använder en liten klosax, ser ut nästan som nagelsax för barn men med runt hål. Det kanske skulle passa Bambi bättre?
Välkommen till min kaninblogg Kaninfamiljen.com
#4 Sån har jag med, låter som min i alla fall :)
#5 Har du snott min klosax? Ha ha!
Välkommen till min kaninblogg Kaninfamiljen.com
#6 Smög in hos dig när du inte såg ;)
Till jättarna använder jag en liten "hundklotång" från dogman, då deras klor är alldeles för stora till den jag använder till dvärgarna ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
heh tack allihopa!
Jag anväder klotång ;)
Beroende på vad du har för någon, så kan de bero på hans beteende.
För vissa tänger (som inte är så bra) gör så att klon vrider sig när man klipper till.
Vilket självklart gör ont.
Kan ha varit något sånt.
10# ja den passade honom innan men han tycker inte om den alls,när jag lägger den på marken för att han ska nosa (undersöka den) så gömmerhan sig!
Hmm.. okej.
Låter lite konstigt
något som har hänt när du har klippt med den som har gjort ont antagligen