Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1644 ggr
Ninerna
0

Hyra kanin?

Hej!

Jag skulle vilja hyra kanin på vintern, typ Januari eller något. För att prova att om min Pappa är allergisk eller inte. Men kaninen ska var inne på vintern och uta på sommaren då vi har väääärldens största utebur :D Jag skulle även vilja att man ska kunna köpa loss kaninen efter det. Någon som vet en hemsida/uppföning/ställe där man kan hyra på (Bor i stockholm).

Tack!

Körsbär
0

Ifall du vill hyra nu, fins det nog inte så många kaniner som hyrs ut. Du kan tyvär inte ha den inne i år heller.( för stor tempratur skillnad)

Ninerna
0

Nej, jag kan ju inte ta in en kanin nu. Haft utekaniner innan, men kändes att det blev svårt att få dem så tama jag ville. Så vill prova, har hittat www.hollyskaniner.n.nu

Körsbär
0

#2 Det går att få utekaniner riktigt tama också, min utekanin Chester är jättetam och fin. :)

SjögårdensKanin
1

Jag har en nu 1 dag gammal liten blandras bebis som blir klar att flytta i  januari/februari:) kolla gärna min andra tråd:)

Chieko
0

Du kan ju alltid ta med din pappa till en uppfödare och testa också. Kanske lättare. Eller istället för att fråga om du får hyra, fråga om du har rätt att lämna tillbaka om det inte funkar. Det brukar de flesta uppfödare gå med på!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

engens
0

http://kanin.ifokus.se/discussions/4edbbbdc88f4724cff000ef7-s-hoppkille-soker-nytt-hem#4d712496b9cb462141046e70-1

Finns i stockholm just nu, helt underbar kille! Han är egentligen till salu men du skulle kunna få hyra honom om du vill. Han bor inne och du kan få köpa med innebur om du vill, han har bott ute tidigare så han är van vid det och kan flytta ut till sommaren.

Maila mig gärna om du är intresserad :)

maria.frykstedt@hotmail.com

annapersson85
0

HejJag hat två kaniner som du skulle kunna få, dock bor vi en bit bort, men om du har vägarna förbi i söder så finns det två holländska flickor här som just nu bor inne.

[sstorm]
0

Kolla med Maria Ottosson, norrgårdens kaniner (slå på google) :)

Ninerna
0

Tack, jätte mycket ;)
Men kan ha hittat en kanin, på just den hemsidan. (Hollys kaniner)

Förlåt att jag inte svarat, men sista veckan i skolan och så.

Tack!