Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 433 ggr
Noa-Nisse
2

Liten möter stor

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är Hercules och min hund Klenod :P

Hercules känns jättestor för han har en sådan härligt stor päls. Jämför man med Annelie så är hon lika stor som Hercules ena bakben typ!

Medarbetare på Hundar.ifokus

conejos
0

åh vad gulligt :D

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

[toftaholmskaniner]
0

Ahh vad glad jag blir av att se att det går bra!! :) :)
Klenod ser så förståndig ut är hon är med kaninerna haha!

Acinorev
0

Åh grandis, kan man annat än älska dem :)

Det ser mysigt ut att ha en sån stor kompis. Speciellt när kompisen förstår att man måste vara snäll med de som är mindre.

Noa-Nisse
0

#2 haha ja visst gör hon :P

Ja det går över förväntan! Han är ju väldigt duktig med att kissa och bajsa i buren, så jag har dörren öppen nästan hela dagen och han har inte haft någon olycka än. Han är verkligen genomsnäll :)

Annelie som bara är ung än får vara ute korta stunder tills hon blir rumsren. Hon verkar vara väldigt intresserad av Hercules när han är i buren och hon lös, springer fram och tillbaka längs med långsidan och Hercules springer efter i buren ^^ Ser skoj ut :)

Mycket roligare att ha två kaniner än "bara" en ju :)

Noa-Nisse
0

#3 :) känns skönt att hon är så lugn bland kaninerna för annars hade de ju inte kunnat vara i samma rum eftersom de är lösa ganska mycket.

Min hund låg på mattan och Hercules fick ett glädjerus precis brevid henne och hon bara tittade dit sen lade hon ner huvudet igen. SÅ det känns mycket skönt :)