(K) Dvv hane
Hejsan!
Jag vill gärna komma i kontakt med någon som har en dvärgvädur, gärna korsning lejon, satin, rex till salu. Letar efter en unge, max 10 veckor och tar tacksamt emot förslag och tips? på bra uppfödare som har kullar.
Kaninen ska i första hand vara kelkanin och vi (jag och min sambo, båda 26år) prioriterar att hitta en kanin med trevligt temperament och go personlighet.
Vi kan garantera ett gott, livslångt hem med stor erfarenhet av djur och massor av kärlek.
Jag har haft 3 kaniner tidigare men har senaste åren endast haft hamstrar och häst.
Har även privat tillgång till veterinär och hjälper mig hålla koll på mina djur och hjälper mig med regelbundna undersökningar, vaccineringar, tandkontroller osv. Eftersom veterinären är en nära vän hjälper hon mig gratis vilket innebär att hon tar en titt på djuren åt mig om det är minsta lilla jag undrar eller känner mig osäker över.
Bor i skåne men kan tänka mig att ordna med transport om rätt lilla kanin finns på längre håll.
Pris spelar ingen större roll.
Vänligaste hälsningar Clara
Har två stycken lejonhuvade dvärgvädur rex 13 veckor gamla, en korthårig dvv 12 veckor gammal och en lejononhuvad dvärgvädur 12 veckor till salu. Lite äldre än du tänkt dig men iaf.
Finns i småland men transport ner till skåne finnspå tisdag om det är intressant.
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!

Hej Nina!
Vi har kollat lite på din hemsida.
Har du någon nyare bild på Enzym nu när han är lite äldre?
Verkligen underbart söta allihop!

Hejsan! Jättefina! Maila gärna fler bilder till clara.falas@gmail.com. Var i Blekinge finns du? Har hus i listerby och ska fira jul där… Vänliga hälsningar
#4 Jag skickade iväg ett mail nu.. :)

Ingen mer som har ungar eller vet någon som har?
Just nu har jag ingen, men kommer få kullar så småningom :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
jag har kaninungar till salu har tre ungar kvar det är hanar det är föda 2 augusti det är korsningar Dvärgvädur ,lejonhuvade,hermelin
pappan är dvärgvädur det är hoppkaniner
jag finns tjörn ca 7 mil om göteborg jag ta för mina 300kr st dom föda ute året om.mina kaniner är snälla
mina är inte utställsbara
dom har ingen stamtavla
pappan tävlar medelsvåren och mamman tävlar lätten
det gå fixa transporten till någon tävlingen Trollhättan eller uddevalla