Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1356 ggr
mlinz
0

(S) Lunketussens Lupus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lunktetussens Lupus säljes.

Viltgrå dvärgvädur stambokförd på 94,5p, dock kommentar om att han ej var färdig i päls då. Född aug-08
Jättesnäll och go kille! Har dock ingen användning av honom i aveln här hemma, annars hade jag gärna haft honom kvar.
Viltgrått rakt igenom hela stamtavlan, men han har visat sig bära på anlag för både enfärgat och blått.
Vägde 1,8 senaste utställningen.

dermot
0

Vad bor du och vad kostar sötnosen? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

mlinz
0

Jag finns i Vansbro, Dalarna. 300 hade jag tänkt mig :)

dermot
0

#2 Vansbro minsann! "Kusinerna" bor i Äppelbo, men vi är inte där så ofta. Bor ända nere i Skåne :/ Jättesöt vart han i alla fall! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

mlinz
0

Aha! Inte omöjligt att man vet vilja det är då varken Vansbro eller Äppelbo är värst stort :P

Jag ska till Tyskland i början av december, tror vi åker igenom Skåne då. Om du vill ha honom kan jag höra med den ansvariga för resan om jag får ta med honom. Dock så blir det nog vääääääldigt tidigt på morgonen då vi åker mitt i natten.

Annars kan han få sitta kvar här om du betalar tingningsavgift tills att du ska hälsa på kaninerna, jag har ingen brådska :)

dermot
0

#4 Westlund heter de i efternamn ;)

Roligt! Jag kan ju höra lite här hemma och se hur det blir.

Nja, sååå länge vill du nog inte vänta. Haha. Flört

// Anka

mlinz
0

Aha, är det Alex, Stefan och Daniel?

Som sagt, inte alls säkert att jag kan ta med honom, det blir säker mitt i natten vi passerar Skåne också…

dermot
0

#6 Yeppyepp! :) Känner du de?

Vi är egentligen inte kusiner, inte släkt alls. Men mammor du vet ;)

Ja, ingen fara. Vi kan ju se hur det blir.

// Anka

mlinz
0

Alexander var min första pojkvän, haha :P

dermot
0

#8 Haha där ser man ;)

// Anka

[h-malm]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh en liten Lunketuss! Har två kaniner från Monica :)

mlinz
0

Så fin! Hans vikande anlag kom som en överraskning då han bara har viltgrått i stamtavlan :P

[h-malm]
0

#11 Det har min Nisse också, bara viltgrått, viltgrått och viltgrått. Men han fick viltgula ungar så bär på gult gör han ju :P

mlinz
0

Leverans kan fixas till bland annat Örebro och Vårgårda på onsdag! (7 dec). Och på vägen där imellan såklart.

Hans skalle ser väldigt "klen" ut på bilden ser jag, han har en väldigt maffig skalle! Bättre bild kan fixas vid intresse