Underbart väder
Det är helt underbart väder ute idag! Kaninerna är ute och skuttar och är glada.
Direkt efter frukosten fick Nilla hoppa ut i hagen och jag tog med mig Betty ut till skogen för en fotostund och springstund. Väldigt mysigt! :D
Fick nårga foton som blev bra + X antal dåliga. 
Betty = Glad = glad matte! <3
Ska ha koppelträna Nilla lite senare!
Ville bara berätta om min dag!
Hur har din varit än så länge?
Märkte nyss att klockan bara var 11.43 
Jag har precis vaknat! :P
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#2 Hehe vaknade halv 9 :p
#3 Så synd! :) Här är det bra väder för första gången på hela veckan! :D
#5 Ja här har det regnat mycket och blåst mycket nu många dagar så kaninerna har inte varit så mycket i hagarna som jag hade velat :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag trodde du var ironisk först för här (Göteborg) är vädret verkligen uselt! Regn och blåst heeela dagen hittills!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#6 Det är så tråkigt när kaninerna inte kan vara ute bra för vädret..
#7 Hehe! :p
#8 Ja det är ju det :( Men vad ska man göra? Kan ju inte ha dem ute i ösregn och halvstorm :S Tur att dem har stor yta i boden :P
#9 Ja precis. Och det blir ju inte bättre av att dom älskar att sitta ute när det ösregnar heller.. :p
Nu har jag släppt ut Bambi,lekt lite och gav honom lite pellets och bröd! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#10 Hehe mina hatar det, sitter hellre i husen då:P Duggregn skiter dem i men ösregn gillar dem inte:P
#11 Okej, mysigt! :)
#12 Hehe :p